Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenOok voor U een zalige tweede Kerstdag gewenst .
Comment
-
denk idd dat dat geen zicht gaat zijn. Gaat veel mooier staan op mijn titanio grigio 159 SW
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten@Ijsboer, gaat dat niet storen ons stromboli met zo een alu plaat erop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
@ icefarmer: als jij uw nummerplaathouder toch niet plaatst kan je er beter een medeforummer gelukkig mee maken
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIt's a kind of amazing sportcar that eats Alfa Romeo's for lunch.
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAnd I sure hope your Italian is better than your English PHUH M3 ... ( actually I want one too )
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten@Ijsboer, gaat dat niet storen ons stromboli met zo een alu plaat erop?
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenSterf kind
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtendenk idd dat dat geen zicht gaat zijn. Gaat veel mooier staan op mijn titanio grigio 159 SW
NOT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk heb een stukje geschreven over de schitterend triestige ontdekking in de Vlaanders . Met uiteraard foto's van ons erbij .
Kristal ,word er een copietje aan de Tomb Raider in kwestie bezorgd AUB.
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNice
Als ik in Januari lid wordt ga ik dat nummer niet meer krijgen zeker?
Edith: je hebt toch ook niet alle pittige details verteld?
Maar ik raak nu al niet meer door mijn huidige magazine´s gelezen.
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk zal er persoonlijk voor zorgen .
Pittige details ? Ik heb een slecht geheugen .
Comment
-
furiosa Alert !!
Oorspronkelijk geplaatst door autoblog.nl
Oorspronkelijk geplaatst door autoblog.nlEr wordt al erg lang gespeculeerd over de opvolger voor de Alfa Romeo 147. Al die tijd noemde we ‘m Junior, maar vorige maand konden we je melden dat hij na een openbare naamsverkiezing de naam Furiosa zou krijgen. Dat was slechts van korte duur, want deze naam stuitte op de nodige bezwaren. Wat voor naam hij ook krijgt, hier de eerste spyshots. Hij is helaas nog wel afgedekt door een doek, maar die kan de contouren van de auto niet verhullen. We mogen ook stiekem van achteren onder z’n rode rokje gluren, maar verschrikkelijk veel wijzer worden we niet. Er zullen ongetwijfeld minder verhullende spyshots opduiken voordat de auto in maart op de Autosalon van Genève aan het publiek wordt voorgesteld. Geduld is een schone zaak. (via: autoblog.it)
Comment
-
It looks cheap
Is dit dan werkelijk de opvolger van de 147? Ik droom nog altijd luidop van een RWD 149
8c alike voorlichten lijken een feit.
edit zegt dat ik blijkbaar toch wel harder Alfa fan ben dan ik wil beseffen, want mijn hart ging tekeer gelijk zot bij het zien van de titel op autoblog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDikke poep zoals elke hatchback tegenwoordig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenDe vraag is alleen of dik = mooi ?
het antwoord is: neen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhet antwoord is: neen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichtenedit zegt dat ik blijkbaar toch wel harder Alfa fan ben dan ik wil beseffen, want mijn hart ging tekeer gelijk zot bij het zien van de titel op autoblog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhet antwoord is: neen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenLelijke uitlaat, brede poep.
RWD?
Sorry , maar ik snap je redenering niet ?
Comment
Comment