Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Sorry , maar ik snap je redenering niet ?
    Ik vind die junior een lelijke uitlaat en een brede poep(voorlopig vind ik dit positief, al kan ik me nog geen vast beeld vormen) hebben.

En ik vraag me af of die nu met RWD komt zoals er wel eens werd gefluisterd of niet?

Comment

• The front of the baby Alfa will be characterised by two large oval headlights perched high up on either wing. This styling treatment is in fact an Alfa Romeo styling hallmark, shared on classic models such as the Giulietta SZ, Giulia TZ series as well as the 1966 Duetto.

The scudetto grille will be relatively sharp in form and thrusting, giving an impression of a low bonnet and a powerful stance. Small air intakes will feature on the lower half of the front bumper, flanked by mistlights. Surrounding the mistlights will be aerodynamic spoilers similar to the Diva. The wheelarches on the baby Alfa will be a main focal point on the side of the car. Both the front and rear arches will be relatively muscular.

The rear of the car will have large round taillights, as on the 8C Competizione, and a kamm-style tail. The rear bumper will have a large unpainted section providing a diffuser impression and certain models will have an intriguing stainless exhaust tip, with two oval pipes merging together. This exhaust detail is in fact similar in style to those fitted on certain models of the Porsche 996 Turbo.
      Italiaspeed.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Ja.

En toch.

Dikke poep is niet noodzakelijk om een mooi hatchbakje te hebben, imo.

Gewoon omdat alle producenten het tegenwoordig 'toepassen', wil vooral zeggen dat het een trend is.

niets meer dan dat.
        Helemaal mee eens. Maar t'is daarom niet lelijk.

Comment

• alfasud

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• FAK!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

dat zijn knappe velgen... zouden die uit een accesoires-lijst komen? of gewoon ander merk met alfa-plakjes?

Comment

• BBS CH als ik me niet vergis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    BBS CH als ik me niet vergis?
                    Ik haat het om te zeggen, maar je hebt gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                      tcheck it!

Comment

• Die sudjes!

Comment

• FAK da's goedkoop
                          7500 voor een 147 TI uit 2004

Comment

• Die GTA

Die Sudjes

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Pffff, zo'n filmpjes zijn echt niet goed voor mijn geduld...

Comment

• De gele 8C

Als je nou echt niet kan kiezen tussen een zwarte of een rode 8C Competizione dan biedt Alfa Romeo gelukkig ook nog de keuze voor een geel exemplaar. Mijn smaak is het niet echt, zeker niet in combinatie met het bruine interieur. Maar smaken kunnen verschillen. En wellicht dat een paar beter belichtte foto’s ook […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

FAK!
                                  Iemand bij Alfa verdient zo'n pak slaag dat ze dit FWD gemaakt hebben, aargh

Beeld je dit in als transaxle RWD, 75-style

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Iemand bij Alfa verdient zo'n pak slaag dat ze dit FWD gemaakt hebben, aargh

So fucking true

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      So fucking true

En toch wilt ge er een.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                        En toch wilt ge er een.

Ooit al gehoord van het woordje 'Umbau'????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                          En toch wilt ge er een.

Ja.

Tis niet omdat ik vind dat die kar RWD moet hebben, dat ik er geen meer wil hé.

Imo moeten ALLE Alfa's RWD hebben... zélfs de 147... ma ja... Verkoop dat maar eens hé.

Comment

Working...
                                          X