Oorspronkelijk geplaatst door matteus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik dacht dat ik gisterenavond brokken had. Of heb.
Ik was aan het rijden en plots hoor ik een luide *BOK*. Nu heb ik al veel meegemaakt in de Alfa maar dat was voor mij een nieuw geluidje. Onmiddelijk gestopt en gekeken maar ik kon er niks aan zien, dus dan ben ik maar doorgereden. Hopelijk is het imaginair, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hij achteraan minder scherp reageert dan vroeger. Ook toen ik vertrok hoorde ik iets dat licht zat te slepen maar dat geluid is nu weg... De 147 heeft nu wel al een controle ondergaan van de chef des hauses en ik hoor er toch ook niks van... Morgen nog maar eens een ritje doen met een klein hartje denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtennu moet je vollenbak gaan scheuren door de bochten. op limiet en azo.
dan weet je meteen of alles nog vasthangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk dacht dat ik gisterenavond brokken had. Of heb.
Ik was aan het rijden en plots hoor ik een luide *BOK*. Nu heb ik al veel meegemaakt in de Alfa maar dat was voor mij een nieuw geluidje. Onmiddelijk gestopt en gekeken maar ik kon er niks aan zien, dus dan ben ik maar doorgereden. Hopelijk is het imaginair, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat hij achteraan minder scherp reageert dan vroeger. Ook toen ik vertrok hoorde ik iets dat licht zat te slepen maar dat geluid is nu weg... De 147 heeft nu wel al een controle ondergaan van de chef des hauses en ik hoor er toch ook niks van... Morgen nog maar eens een ritje doen met een klein hartje denk ik
Hij reageert minder scherp vroeger was het zo
Nu word het zo
Waarschijnlijk is het niets,over iets gereden of zo.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenEn 'k was nog zo van plan om onder de 10l te blijven met deze tank
Najah
Nice...
Da's voor de volgende keer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
prachtig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenMoet het geluid op, want anders ben ik niet zo goed mee...
Uiteraard moet je geluid opstaan.
V8!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenUiteraard moet je geluid opstaan.
V8!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Prachtig, bijna ontroerend.
Zet een BMW, Mercedes of iets anders exact op dezelfde manier op het plaatje en het is een belachelijke foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenMet 8 individuele K&N-filtertjes als het gaat, dank je
Comment
-
Comment