Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik reed op een gezellig boerebaantje zonder verlichting uiteraard aan een niet onaardige snelheid. Plots zie ik dat het gedaan is met het baantje " FOK " ... Alles dichtgesmeten.
De neus zocht haar weg langs alle kanten, logisch, er lag al modder en van alles. Ik ben blijven glijden om tot stilstand te komen in een boer zijn veld. *FIEUW*
Maar dan... Ik geef gas en zie de modder langs mijn ramen vliegen, maar de auto zelf verplaatst zich niet. Ik doe mijn deur open om te gaan kijken, zet ene voet uit mijn auto, en zak er helemaal in . Geduld is een schone deugd.
Ik ben eruit geraakt .
En hij zijt er nog redelijk proper uit ook Oke er liggen hoopjes modder op de capeau, maar t had best erger kunnen zin.
Bij Zwoemba was er tenminste nog overstuur in het spel.
Hoe ben je er dan uitgeraakt?
Foto´s,een replay is ook goed.
Slechtste banden altijd vooraan normaal.
Als ge ze niet verlegd gaan die trillingen alleen maar erger worden.Ik heb zo eens 2 Goodyaer F1 mogen weggooien omdat ze te erg gecupt waren.Die waren pas half versleten.
Eigenlijk een reden om de Wally´s achter te laten zitten,zo hebt ge raper betere banden.
Comment