Mooiste V6 ooit, ter wereld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendikheid
waarom zijn die V6'en zo duur
Maar geduld is alles jongen . Wij hebben ons exemplaar kunnen kopen voor 1000 euro .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZe hebben DE Alfamotor aller tijden . En dat weten de meeste verkopers ook .
Maar geduld is alles jongen . Wij hebben ons exemplaar kunnen kopen voor 1000 euro .
Ik wil een 75 3.0 V6 QF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZe hebben DE Alfamotor aller tijden . En dat weten de meeste verkopers ook .
zolang het maar niet te lang hoeft te duren is het goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
daarom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMaar das geen 75
Ik wil een 75 3.0 V6 QF
Meer nog : Het is de luxeversie van de 75 .
Ik weet het wel . Net daarom hebben we haar voor zo weinig op de kop kunnen tikken .
Dit is een tip voor alle liefhebbers hier : Het is niet enkel de verpakking die belangrijk is . Het hart telt .
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenik heb geduld, geduld met hopen
zolang het maar niet te lang hoeft te duren is het goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenMeer nog : Het is de luxeversie van de 75 .
Ik weet het wel . Net daarom hebben we haar voor zo weinig op de kop kunnen tikken .
Dit is een tip voor alle liefhebbers hier : Het is niet enkel de verpakking die belangrijk is . Het hart telt .
Maar als het mogelijk is om het hart en de verpakking beide subliem te hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMja, V6 is idd V6
Maar als het mogelijk is om het hart en de verpakking beide subliem te hebben...
Maw : Ik beken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBen ik dan de enige die 5.000€ niet teveel vind
Maar dan moet ie wel in het rood of zwart zijn.
Als het enigszins kan in originele staat en met schuifdak. (en leder, maar dat heb ik precies nog niet gezien)
(ik zeg ook niet dat 5000 euro te veel is voor één van de mooiste - zo niet de mooiste - creaties van Alfa uit de laatste 25 jaar (en op de 8C na dan ), maar het is wel te veel voor mij. nu.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBen ik dan de enige die 5.000€ niet teveel vind
Maar dan moet ie wel in het rood of zwart zijn.
Als het enigszins kan in originele staat en met schuifdak. (en leder, maar dat heb ik precies nog niet gezien)
Maar als je al drie exemplaren moet onderbrengen ( de grootste kost trouwens voor ons ) , denk je wel even na voor je er een vierde spruit bijneemt . Wij genieten helaas geen kindergeld .
Tip : Als het ooit zover komt , zeker eentje ZONDER schuifdak !!!
Erg roestgevoelig plekje . Om van de rammel maar te zwijgen . ( Koerstomat heeft er eentje . )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenwaarom haal je er dan niet eentje?
(ik zeg ook niet dat 5000 euro te veel is voor één van de mooiste - zo niet de mooiste - creaties van Alfa uit de laatste 25 jaar (en op de 8C na dan ), maar het is wel te veel voor mij. nu.)
Maar was eerder reactie op Kristal van dat dromen.
Als mijn mini verkocht is gaat het budget het wél toestaan normaal (naast een daily), en dan zal het toch wel twijfelen worden tussen dit of datgene van in uw avatar.
En alles wat nog benzine is met genoeg vermogen in die prijsklasse
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten5000 is op zich peanuts als je ziet wat de minste krievelmuit op de markt kost dezer dagen . ( Tenzij je een Tata wil ) .
Maar als je al drie exemplaren moet onderbrengen ( de grootste kost trouwens voor ons ) , denk je wel even na voor je er een vierde spruit bijneemt . Wij genieten helaas geen kindergeld .
Tip : Als het ooit zover komt , zeker eentje ZONDER schuifdak !!!
Erg roestgevoelig plekje . Om van de rammel maar te zwijgen . ( Koerstomat heeft er eentje . )
Zelfs met deze temperaturen leg ik het dak van de Espace open.
Soms heb ik zelfs spijt dat ik geen cabrio heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenschuifdak is op elk merk teer punt
Van 1978 en twee pedalen .
Maar we dwalen af Kristal .
Comment
Comment