145 met motorswap, weet nu niet meer of het een 3.0 was of een 3.2 GTA...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat zijn toora's zeker
ti zie je niet aan de buitenkant behalve hun specifieke velg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten* zucht *
Oei
Edit: dit is dan geen Ti dan?
Iig in de test van de AG van de 3.2 V6 Ti lagen deze velgen erop...
edith zegt dat een 166Ti inderdaad redelijk moeilijk te herkennen is... zwarte interieur met zwarte tellers en zwarte hemel was ook standaard op de Sportivo (1 van de 3 normale uitrustingsniveau's) anyway dat is facelift en dus lelijk (Zal morgen of het Nederlandse 166-forum mijn licht opsteken, lekker veel info daar te vinden)Last edited by quadrifoglio; 16/01/2008, 22:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk gok op de Camora... Dikke maffia-bak
Op die kar een maatje kleiner qua velg, en wat deftige bandenmaat (dit trekt op niks) ---> AF²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenIk vind dat zowat het mooiste wat alfa ooit gemaakt heeft
²²²²²²²²²² ik ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenhier een voorbeeld van het sportivo-interieur in de 166
Soms geen foto's van een 147 (3 deurs) met de achterste ruitjes getint?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenNuova Super 1600
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOp die kar een maatje kleiner qua velg, en wat deftige bandenmaat (dit trekt op niks) ---> AF²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenoldschool-pics
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenSoms geen foto's van een 147 (3 deurs) met de achterste ruitjes getint?
Immens knap op een zwarte... Ben benieuwd hoe het staat op een blauwe
Zit er nog eentje op de AR 147 Club... ff informeren bij die gast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHeb ook nog wel een oldschool pic...
check dit. M'n papa z'n kar (en een van m'n broers erbij, kan ook zijn dat ik het ben, echt geen idee)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHeb ook nog wel een oldschool pic...
check dit. M'n papa z'n kar (en een van m'n broers erbij, kan ook zijn dat ik het ben, echt geen idee)
Een Sudje!
Prachtig spul.
Vraag hem er eens achter! Welke motor, hoeveel roest, hoe die reed, etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenErg knap
Soms geen foto's van een 147 (3 deurs) met de achterste ruitjes getint?
zo dadelijk volgt nog meer
edit: aaah die kende ge al velgen wel een maatje te groot maarja...Last edited by quadrifoglio; 16/01/2008, 22:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHeb er al een paar op men HD gevonden, al op alfashowroom gekeken?
zo dadelijk volgt nog meer
edit: aaah die kende ge al velgen wel een maatje te groot maarja...
Vreemd hé.
Precies alsof mensen die grote dikke velgen kopen, moeten besparen op het rubber errond, omdat al hun geld al in de wielen steekt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Een Sudje!
Prachtig spul.
Vraag hem er eens achter! Welke motor, hoeveel roest, hoe die reed, etc.
ff denken hoelang dat dat al geleden is...
Zo'n 15 jaar geleden moet dat geweest zijn. Ik herinner mij echt weinig van die kar. Ritjes ofzo, of hoe hij eruit ziet langs binnen weet ik echt niet. 't enige beeld dat ik mij kan herinneren was een zomerse dag. Ik zat als klein ventje in de tuin te spelen achter ons appartementje. En daar zijn nog een hoop garageboxen, de onze stond open daar stond dat gele auto'tje er statig in
Een beeld dat in m'n geheugen zit, weet niet waarom
Comment
Comment