Ik kan weer niet stoppen .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk kan weer niet stoppen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk vind dat dus echt een verschrikkelijk lelijke wagen
Al eens goed IRL bekeken , zoon ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk vind dat dus echt een verschrikkelijk lelijke wagen
Shame on you.
Zagato
Comment
-
photobucket is mij precies moe, wilt niks meer uploaden nu...
Dan maar zo...
@matteus: zal ook wel te maken hebben met het aanlopen van de band in de kassen en om de omtrek van de band niet te fel te laten afwijken van de standaard. Op een Golf I met 9x14 inch velgen mag dat, maar op een 147 ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Al eens goed IRL bekeken , zoon ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJa...
Nog eentje speciaal voor jou dan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenpfl is altijd knapper...
*kruipt weg voor Rabbit, Icefarmer, AMVDVD,...*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenSmaken verschillen . Dedju toch .
Gelieve me de reactie van Manu ook door te spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDie plastiek/plexi vooraan vind ik echt wansmakelijk
Gelieve me de reactie van Manu ook door te spelen
Hij ligt geveld door zijn hernia , de lieverd , dus hij is een beetje nors ...
" Zoon af "
Maar daarna : Je moet dat in het tijdsbeeld zien . Wacht maar tot onze jongen groot wordt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk BerichtenHoi!
Dag Zita
Nog wat mensen op stang jagen, ik geef Zwoemba gelijk... de Junior Z is niet de knapste.... Hij is wel speciaal en zelfzaam en daardoor heeft hij wel iets, maar knap? Nèh! (wat mij niet tegenhield om er foto's van te trekken in Millen)
@Zwoemba: Ik vind het getint eigenlijk niet knapper, waarom een knap interieur verbergen met zwarte folie...?
RETRO!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
@Zwoemba: Ik vind het getint eigenlijk niet knapper, waarom een knap interieur verbergen met zwarte folie...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenOei... Moet ik morgen u ventje komen masseren?
Miljaar , mijn staartbeen doet plots zo'n pijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVerlagen: zeker
tinten: ...Overtuig mij om een slechter zicht achteruit te hebben en een knap lederen interieur te verbergen...
Ma bon, da's off topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJij hebt nog geen lief zeker?
Ma bon, da's off topic
Pfff Limburg = boeren = veld = zeer rustig
hopla, en nu American Dad kijken
Comment
Comment