Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
rood: Ik zal maar nie beginnen doorvragen zeker...?
Geen idee, heb nu weer veel te weinig tijd om te gaan rondrijden. Binnen 2 weken vakantie dus dan kan ik weer een tijdje rondbollen. Iig voor de 147-meet
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
rood: Ik zal maar nie beginnen doorvragen zeker...?
Geen idee, heb nu weer veel te weinig tijd om te gaan rondrijden. Binnen 2 weken vakantie dus dan kan ik weer een tijdje rondbollen. Iig voor de 147-meet
Je moet in ieder geval zoveel mogelijk rijden... Zelfs idiote tripjes naar Delhaize en zo
Hopelijk ga je het idd halen voor de meeting... Is altijd leuker
Ik zeg toch niet dat die velgen niet mooi zijn? Ik loop er zelf zot van.
Enkel denk ik (neen, niet denk, weet...) dat de rijkwaliteit met deze setup op geen zak trekt. De 147 is daar al zo gevoelig aan; en dit is gewoon way over the top.
Maar hey, je hebt gelijk... ik ben gek...
Wie wil er nu nog een auto die deftig rijdt??
Ik zeg toch niet dat die velgen niet mooi zijn? Ik loop er zelf zot van.
Enkel denk ik (neen, niet denk, weet...) dat de rijkwaliteit met deze setup op geen zak trekt. De 147 is daar al zo gevoelig aan; en dit is gewoon way over the top.
Maar hey, je hebt gelijk... ik ben gek...
Wie wil er nu nog een auto die deftig rijdt??
Ik denk dat hij het op de 164 had Dat 19 inch op een 147 te veel is ziet iedereen...
voor Fredoo...
Nee.
De velgen op de 164 zijn perfectie, geweldig mooie velg en het lijkt niet te groot. Gewoon een wat breder bandje opzetten zodat ze niet zo getrokken op staan.
Comment