Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik er terug eentje koop, zal het zeker terug 'n 1.9 JTD worden. Zijn standaard al vlot, en met 'n Squadra kuurtje, helemaaaaal vlot ...

2.4 JTD's hebben naar schijnt 'n zwakke turbo (mogelijks grote kosten), en kan ik toch niet makkelijk verzekeren.

Comment

• Deze mag het worden
      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
        Als ik er terug eentje koop, zal het zeker terug 'n 1.9 JTD worden. Zijn standaard al vlot, en met 'n Squadra kuurtje, helemaaaaal vlot ...

2.4 JTD's hebben naar schijnt 'n zwakke turbo (mogelijks grote kosten), en kan ik toch niet makkelijk verzekeren.
        rood: Dat is een feit en de verkeersbelasting op een 2.4 is nog altijd een pak hoger dan op een 1.9

Maar ik dacht dat Gio een tijd terug bezig was over 156/166 2.4jtd dus...
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          rood: Dat is een feit en de verkeersbelasting op een 2.4 is nog altijd een pak hoger dan op een 1.9

Maar ik dacht dat Gio een tijd terug bezig was over 156/166 2.4jtd dus...
          Klopt...omdat ik ga overschakelen op 1 auto wil ik me er wel bij neerleggen dat ik wat meer ga betalen.

Maar Fred'je heeft gelijk, die 2.4JTD's 136pk hebben geen goeie turbo...Ergens houdt me dat tegen.
          Die zilveren 2.4JTD is echt wel vet met een mooie prijs...spijtig geen km's bij de advertentie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
            Inderdaad

maar hij heeft wel niet de selespeed-velgen, ik dacht dat de velgen die erop liggen pas beschikbaar waren bij de lancering van de facelift *catalogus-freak mode af*

edith probeert zich deze velgen voor te stellen op een felblauwe 156 met verlaging en de velgen in gunmetal... *gaat op zoek naar die foto*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
              Niet echt mijne smaak !
              Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
              Ik zit al lang te denken dat de eerste wagen die ik zelf aanschaf een 156 zal zijn

Vinden jullie overigens dat het past, een diesel in een Alfa? Ik heb het daar toch wat moeilijk mee...
              Verwarring

Comment

Inderdaad

maar hij heeft wel niet de selespeed-velgen, ik dacht dat de velgen die erop liggen pas beschikbaar waren bij de lancering van de facelift *catalogus-freak mode af*

edith probeert zich deze velgen voor te stellen op een felblauwe 156 met verlaging en de velgen in gunmetal... *gaat op zoek naar die foto*
                Is dat 'n 4x4 ofzo ... die kar lijkt zoo hooooog !

(bij mij zal het zowieso 'n pré-facelift worden, -> budget )

Comment

• Dit is toch een pré-facelift?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Verwarring
                    2 mensen met bijna dezelfde naam, de ene vind alfa niks de andere wel

Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                    Dit is toch een pré-facelift?
                    Jup, dat is een pfl

@fredoo: KW is your friend...

over die gunmetal velgen, dat was blijkbaar eentje met selespeeds waar ik een foto van heb. Anyway

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Verwarring
                      Auto1 is niet hetzelfde als Auto é beste Carlito...

Comment

• Gio, maakt de 166 2.4jtd ook een kans? Die kosten bijna minder dan een 156...

Comment

2 mensen met bijna dezelfde naam, de ene vind alfa niks de andere wel

Jup, dat is een pfl

@fredoo: KW is your friend...

over die gunmetal velgen, dat was blijkbaar eentje met selespeeds waar ik een foto van heb. Anyway
                          Die achterschort kan bij mij op weinig sympathie rekenen... voor de rest wel een mooie kleurencombo! (al zou ik het zelf nooit kiezen voor een Alfa)

Comment

Gio, maakt de 166 2.4jtd ook een kans? Die kosten bijna minder dan een 156...
                            Tuurlijk maken die een kans maar er hangt veel af van't budget

Comment

Die achterschort kan bij mij op weinig sympathie rekenen... voor de rest wel een mooie kleurencombo! (al zou ik het zelf nooit kiezen voor een Alfa)
                              dat is dus wel een GTA-achterschort... En het is een speciale kleurencombo, nog nooit irl gezien maar op foto vind ik het al heel knap. Het is eens iets anders dan altijd zilver met zwart (of rood) interieur. *kijkt in eigen garage*

Comment

dat is dus wel een GTA-achterschort... En het is een speciale kleurencombo, nog nooit irl gezien maar op foto vind ik het al heel knap. Het is eens iets anders dan altijd zilver met zwart (of rood) interieur. *kijkt in eigen garage*
                                De mijne mag best ook alfarood zijn hoor
                                Dan ben je wel verplicht om het saaie zwart te nemen als interieur

Voor mij enkel een GTA schort op een GTA.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Tuurlijk maken die een kans maar er hangt veel af van't budget
                                  ok, here goes

2.4jtd elegante (houten middenconsole en beige leer) 125d km
                                  4500 euro

2.4jtd sportivo (zilveren middenconsole en zwart leer) 180d km
                                  5500 euro (en zender-spoilerpakket behalve kofferspoilertje)

2.4jtd 150pk classico (zilveren middenconsole en grijs leer) 110d km
                                  6700 euro heeft ook de "new 166" 17inch velgen
                                  Last edited by quadrifoglio; 17/01/2008, 21:32.

Comment

• Dit is dé droom 156, als hij een rood lederen interieur heeft tenminste...

Comment

• facelift...

Comment

Ik twijfel niet aan de kwaliteit van de dieselmotoren hé, ik vind gewoon dat een Alfa moet voorzien zijn van een sportief grommende naft...

Dat vind jij heel goed.

Comment

• Als iedereen hier gaat wisselen of bijkopen wil ik een GTV

Comment

Working...
                                          X