Oempf ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Damn
Wat een kar!
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenrood: beter met een fiets dan met een frod...
Oke 16 is klein maar die velgen staan daar zooo lekker onder. Maar zelfs 17 zoals op de onze lijkt vaak te klein...
17ers van de onze
AF!
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEen zusje van de Koerstomat
Magnifiek.
Hoe hard die die bocht aansnijdt... de grip vliegt gewoon af die foto.
Prachtig beeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenPff ik wil
Ze voor een classic is er geen taxverlaging zeker?
Verzekering is bij ons ook minder . Zoals je weet schrijven wij halfjaarlijks in en de 2.5 V6 kost 5euro minder dan de 1.8 .
Verkeersbelasting blijft tot ze 25 is . Dan dropt het naar 30 euro .
Om je een voorbeeld te geven : Koerstomat 250 euro . Novanta meer dan 500 per jaar .
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat ik een beetje overdreven vind bij ar oldies, is dat ze àllemaal carterbescherming hebben
nooit heb ik dat ori gezien
of zie ik scheel en was dat minder opvallend geschildert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat ik een beetje overdreven vind bij ar oldies, is dat ze àllemaal carterbescherming hebben
nooit heb ik dat ori gezien
of zie ik scheel en was dat minder opvallend geschildertOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Nog eentje voor Sepultura: 350 euro, en slechts 79000 km:
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
-
Ga mij op het salon eens een Alfa GT BlackLine laten samenstellen, ben eens benieuwd op hoeveel ik ga uitkomen en welke korting ze mij zouden geven als ik zo zelf via de prijslijst eens kijk kom ik rap op 36000 euro. Bij kleur twijfel ik wel, ik zou graag Pastelkleur Rosso Alfa eens zien op een Alfa GT. En moet je voor die kleur "metaalkleur" ook selecteren of staat dat er los van? En heeft Alfa nergens een deftige CC?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenCar config kan je vinden op www.alfaromeo.de
Comment
Comment