Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wat ik een beetje overdreven vind bij ar oldies, is dat ze àllemaal carterbescherming hebben
nooit heb ik dat ori gezien
of zie ik scheel en was dat minder opvallend geschildert
Bij de 105 modellen is het alleszinds niet origineel , maar wel o zo nodig . Zeker omdat veel Alfisti hun Bella wel eens op lagere poten willen zetten .
wat ik een beetje overdreven vind bij ar oldies, is dat ze àllemaal carterbescherming hebben
nooit heb ik dat ori gezien
of zie ik scheel en was dat minder opvallend geschildert
Ik ben er niet gek van, heb al horrorverhalen gelezen over Giulia's die met hun carterbeschermer (die aan het chassis vastzit) ergens achter blijven hangen, en die heel hun chassis kromtrekken. Liever een nieuw carter steken, is veel goedkoper...
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Ga mij op het salon eens een Alfa GT BlackLine laten samenstellen, ben eens benieuwd op hoeveel ik ga uitkomen en welke korting ze mij zouden geven als ik zo zelf via de prijslijst eens kijk kom ik rap op 36000 euro. Bij kleur twijfel ik wel, ik zou graag Pastelkleur Rosso Alfa eens zien op een Alfa GT. En moet je voor die kleur "metaalkleur" ook selecteren of staat dat er los van? En heeft Alfa nergens een deftige CC?
Comment