Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
    Zeker omdat veel Alfisti hun Bella wel eens op lagere poten willen zetten .
    Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
    Ik ben er niet gek van, heb al horrorverhalen gelezen over Giulia's die met hun carterbeschermer (die aan het chassis vastzit) ergens achter blijven hangen, en die heel hun chassis kromtrekken. Liever een nieuw carter steken, is veel goedkoper...
    elk voordeel zijn nadeel

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        elk voordeel zijn nadeel
        Ik blijf toch de carterbescherming kiezen . Als je een gat in het carter slaat , kan je niet meer verder rijden . Tenminste dat is toch niet aan te raden .

We hebben toch al een paar keer de grond geraakt . Wel aan gezapige snelheid , dus dat kromtrekken lijkt me dan relatief .

Voor mensen die natuurlijk rondscheuren in hun klassiekers , is het misschien beter om er geen te hebben .

Wie doet nu zoiets ?
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik blijf toch de carterbescherming kiezen .
          niet dat't wat uitmaakt maar tis wel origineel alfa ?

Comment

Verkeersbelasting blijft tot ze 25 is . Dan dropt het naar 30 euro .

29

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              niet dat't wat uitmaakt maar tis wel origineel alfa ?
              Geen idee .

We hebben het van MichelGTJ gekregen .

Tenminste , in ruil voor een mand met Trippelkes .

En Manu heeft het dan rood geschilderd om bij het interieur te passen .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Ga mij op het salon eens een Alfa GT BlackLine laten samenstellen, ben eens benieuwd op hoeveel ik ga uitkomen en welke korting ze mij zouden geven als ik zo zelf via de prijslijst eens kijk kom ik rap op 36000 euro. Bij kleur twijfel ik wel, ik zou graag Pastelkleur Rosso Alfa eens zien op een Alfa GT. En moet je voor die kleur "metaalkleur" ook selecteren of staat dat er los van? En heeft Alfa nergens een deftige CC?
                een pastelkleur is geen metaalkleur dus hoef je dat ook niet te selecteren

en Rosso Alfa staat altijd op een alfa he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten

Inderdaad .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Blu Inca that is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                      een pastelkleur is geen metaalkleur dus hoef je dat ook niet te selecteren

Ja kweet het, logisch gewoon Domme vragen dus Maar niemand een foto van een Alfa GT in dat pastelkleur?

Comment

• Comment

• Vanochtend toen ik onderweg was met de Alfa () trouwens thumbs up gekregen van een GT rijder

Er waren maar 2 idioten die met hun lichten aan reden, de GT en ik

Altijd willen opvallen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                            Vanochtend toen ik onderweg was met de Alfa () trouwens thumbs up gekregen van een GT rijder

Er waren maar 2 idioten die met hun lichten aan reden, de GT en ik

Altijd willen opvallen hé
                            staat die alfa nu eindelijk eens in diepenbeek?

Comment

• Nope... En de kans wordt kleiner en kleiner dat het ooit zal gebeuren

Comment

Nope... En de kans wordt kleiner en kleiner dat het ooit zal gebeuren

blijft ie niet?

Comment

Nope... En de kans wordt kleiner en kleiner dat het ooit zal gebeuren

waarom?

Comment

• Jawel, maar ik overweeg te stoppen met studeren in Genk/Diepenbeek, dusja...

Comment

Jawel, maar ik overweeg te stoppen met studeren in Genk/Diepenbeek, dusja...
                                      auwch

die limburgers nu al beu?

Comment

• Bwah nee, maja... 't Is niet 100% mijn goesting, dus ik zit wat in twijfel... Eerst maar eens de resultaten afwachten van de examens en dan zien we wel

Comment

en met de juiste velgen he...
                                          een collega van me, toen ik nog bij Alfa werkte, had ook een alfarode gt, maar met de standaard 16" spaakvelgjes... want anders was zijn comfort 'weg'...
                                          ik vond dat dus niet mooi!

btw, mooie grasmat!

Comment

Working...
                                          X