Oorspronkelijk geplaatst door Stephane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVertel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten@ fredoo: net geweest bij de garagist waar ik mijn 147 heb gekocht. De 156 die ze hebben staan is in prijs gezakt naar 9900
Maar ik weet al 'n 156 staan die helemaal naar m'n zin staat (qua prijs, opties, kleur, km's ....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtendie ligt toch met z'n buik plat op de "hoek"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenFak
Of selespeeds...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGroepsaankoop
veren? Dempers? verstelbaar?
geld?
Comment
-
Geen idee, 'k ga daar ff voor informeren
Nog een leuke quote van op de 147 club...
Wat is dat toch met die italiaanse electronica ??. Gisteren lekker genietend van mijn bella rijdend op de snelweg luisterend naar de radio valt deze plotseling uit en het lampje van de airbag begint te knipperen. FF gestopt op een parkeerplaats motor afgezet en opnieuw gestart wat denk je alles werkt weer lampje is uit alleen de connect nav staat plotseling op italiaans. Via het menu probleemloos weer op nederlands gezet. Thuis aangekomen de connect nav eruit gehaald en de connectors gecontroleerd niks aan te zien. Ook vanmorgen werkte alles perfect dus vertel het mij maar.
Tja electronica en italianen, dat is net zoiets als duitsers en humor. Ze hebben het gewoon niet begrepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenzitten jullie allemaal nu in jullie examens?
iemand mss zin om zondag mee naar de ring te bollen?
matteus, zwoemba, klavertje4 (alhoewel...), ... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenzitten jullie allemaal nu in jullie examens?
iemand mss zin om zondag mee naar de ring te bollen?
matteus, zwoemba, klavertje4 (alhoewel...), ... ?
3 cm lager = perfectie
Comment
Comment