Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb twee jaar logistiek medewerker geweest bij Festraets in Mechelen. Dealer/Garage Alfa-Fiat-Lancia (...en nog wat ondergeschikte marginale merken - chrysler-dodge-jeep-citroen - )
@ fredoo: net geweest bij de garagist waar ik mijn 147 heb gekocht. De 156 die ze hebben staan is in prijs gezakt naar 9900
Thanks voor de info, maar dat ligt nog wat boven m'n budget
Maar ik weet al 'n 156 staan die helemaal naar m'n zin staat (qua prijs, opties, kleur, km's ....)
Wat is dat toch met die italiaanse electronica ??. Gisteren lekker genietend van mijn bella rijdend op de snelweg luisterend naar de radio valt deze plotseling uit en het lampje van de airbag begint te knipperen. FF gestopt op een parkeerplaats motor afgezet en opnieuw gestart wat denk je alles werkt weer lampje is uit alleen de connect nav staat plotseling op italiaans. Via het menu probleemloos weer op nederlands gezet. Thuis aangekomen de connect nav eruit gehaald en de connectors gecontroleerd niks aan te zien. Ook vanmorgen werkte alles perfect dus vertel het mij maar.
Reply:
Tja electronica en italianen, dat is net zoiets als duitsers en humor. Ze hebben het gewoon niet begrepen.
Gisteren trouwens nog een verhaal gehoord van een nieuwe mondeo waar voortdurend een waarschuwingslampje van de airbag begon te branden als de auto stilstond, maar enkel in neutraal... Eigenaar wist niet beter dan er een plakker over te hangen omdat de garage het niet kon oplossen
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment