Ja, 8 à 9 liter
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
wat een scherpe pic trouwens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenFAAACK, waanzinnig mooi!
wat een scherpe pic trouwens!
Comment
-
Er stond in de krant een artikel over iemand die woont in Ieper en Alfa's verzamelt... Redelijk indrukwekkend
- 2006 Berline uit 1966
- Giulia
- Alfasud
- Alfa 6
- Alfetta 1.8
- Sprint Veloce 1.5
- Alfa 90
- Een AR botsauto
- GTV6 met 3.0 V6
- 75 Turbo
En er moeten er nog zijn...
Zou ik die vent zijn gegevens eens opzoeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenyou my friend, are becoming an alfisti...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHaha. Een echte alfisti zal ik nooit worden maar ik heb altijd al sympathie gehad voor het merk!
nee, jong, als ik zie hoe de andere multiposters zich hier gedragen en heel veel, laat staan alle, Alfa's überschön vinden dan stel ik me toch ook vragen over m'n alfafan zijn. En toch elke keer ik me in Zita nestel... *big grin*
Comment
-
-
Net nog even gekeken voor een verlaging maar het is precies toch allemaal niet zo simpel
Ik dacht eerst van andere veren te steken (Novitec of Eibach), maar ik heb gelezen dat het eigenlijk dan ook beter is om andere dempers te steken...
Daarnaast mag verlagen op een Mk1 147 eigenlijk niet omdat de pinkers dan te laag komen te staan. Er bestaan wel kits om die hoger te monteren maar daar doe dus niet aan mee... Ik kan dan wel ""illegaal"" rondrijden maar om iedere keer die veren en/of dempers te vervangen voor de keuring zal wel een zeer kostelijk grapke worden, en eerlijk gezegd, ik heb het er ook gewoon niet voor over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNet nog even gekeken voor een verlaging maar het is precies toch allemaal niet zo simpel
Ik dacht eerst van andere veren te steken (Novitec of Eibach), maar ik heb gelezen dat het eigenlijk dan ook beter is om andere dempers te steken...
Daarnaast mag verlagen op een Mk1 147 eigenlijk niet omdat de pinkers dan te laag komen te staan. Er bestaan wel kits om die hoger te monteren maar daar doe dus niet aan mee... Ik kan dan wel ""illegaal"" rondrijden maar om iedere keer die veren en/of dempers te vervangen voor de keuring zal wel een zeer kostelijk grapke worden, en eerlijk gezegd, ik heb het er ook gewoon niet voor over
groen: Dan komen de pinkers inderdaad ook te laag, daarom dat op Gta de pinkers hoger staan geplaatst ---> Gta voorbumper halen (en dan de zijschermen nog want de Gta is breder, en dan andere velgen want de originele staan dan te diep,... krijg ik uw velgen?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDan koop ik mij direct beter een GTA
Anyway, alfa 166 V6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenExactly my point Nee maar het is inderdaad overdreven veel werk, maar kent ge niemand die eventueel jaarlijks uw veren ff wilt wisselen? Tis in feite maar een paar uurtjes werk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNet nog even gekeken voor een verlaging maar het is precies toch allemaal niet zo simpel
Ik dacht eerst van andere veren te steken (Novitec of Eibach), maar ik heb gelezen dat het eigenlijk dan ook beter is om andere dempers te steken...
Daarnaast mag verlagen op een Mk1 147 eigenlijk niet omdat de pinkers dan te laag komen te staan. Er bestaan wel kits om die hoger te monteren maar daar doe dus niet aan mee... Ik kan dan wel ""illegaal"" rondrijden maar om iedere keer die veren en/of dempers te vervangen voor de keuring zal wel een zeer kostelijk grapke worden, en eerlijk gezegd, ik heb het er ook gewoon niet voor over
De 147 van Nuvolati was verlaagd met novitec veren. Ging perfect door de keuring. Hij had originele dempers steken.
Als je wilt hoor ik wel wat hij wilt voor de veren (als hij ze nog heeft liggen, weet het niet meer zeker)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenNet nog even gekeken voor een verlaging maar het is precies toch allemaal niet zo simpel
Ik dacht eerst van andere veren te steken (Novitec of Eibach), maar ik heb gelezen dat het eigenlijk dan ook beter is om andere dempers te steken...
Inderdaad.
De 147 heeft een heel 'gevoelige' demper/veren setup. Dempers zijn eigenlijk aan de zwakke kant, voor de strafheid van de veren.
Als je gaat verlagen, ga je ook hardere veren steken. Dus is die verhouding nog meer uit balans.
Best een volledige veerpoot steken, met aangepaste dempers. Ga je ook het meeste rijplezier van hebben.
Ik droom er ook van.
Comment
Comment