Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar nogmaals: enkel veren steken, interesseert me niet. Ik wil een auto in de eerste plaats verlagen opdat het rijgedrag er met grote sprongen op vooruit zou gaan, niet omdat 'ie dan 'mooier staat'.
Dat is een leuk bijgevolg, maar niet de hoofdreden imo.
Anders zaten die verlagingsveren er al lang onder.
Maar nogmaals: enkel veren steken, interesseert me niet. Ik wil een auto in de eerste plaats verlagen opdat het rijgedrag er met grote sprongen op vooruit zou gaan, niet omdat 'ie dan 'mooier staat'.
Dat is een leuk bijgevolg, maar niet de hoofdreden imo.
Anders zaten die verlagingsveren er al lang onder.
Mja...bij hem gaf het geen enkel probleem. Dempers waren wel maar enkele maanden oud toen hij ging verlagen.
Mja...bij hem gaf het geen enkel probleem. Dempers waren wel maar enkele maanden oud toen hij ging verlagen.
Neenee... ik zeg niet dat het een PROBLEEM is hé.
Het kan perfect, enkel veren steken om te verlagen. Daarom zijn er ook die sets van Novitec en autodelta...
Ik zeg alleen dat ik enkel zou verlagen als ik wel degelijk een grote stap voorwaarts maak qua rij-eigenschappen. En dat kan alleen als je andere dempers ook steekt.
Want het is nu niet alsof de 147 zo'n super-ophanging heeft hé...
Inderdaad.
De 147 heeft een heel 'gevoelige' demper/veren setup. Dempers zijn eigenlijk aan de zwakke kant, voor de strafheid van de veren.
Als je gaat verlagen, ga je ook hardere veren steken. Dus is die verhouding nog meer uit balans.
Best een volledige veerpoot steken, met aangepaste dempers. Ga je ook het meeste rijplezier van hebben.
Ik droom er ook van.
Je hebt de mijne toch al gereden.
H&R veren eronder.Het rijgedrag valt goed mee,alles kan altijd beter natuurlijk.
Wanneer de schokdempers beginnen te sluiten dan vevang ik die dan wel door KONI´s of zo
Specs, bwjr 2000, 1.9 jtd, zwarte buitenkleur, zwart leder interieur, carbonlook middenconsole, sportpakket velgen, koplampsproeiers, ....
Misschien ga ik morgennamiddag gaan kijken. (staat wel op 140 km van me thuis )
Ik ben er niet meer geraakt gisteren. Maar vanavond komt nog 'n serieus geintresseerde voor de Golf cabrio kijken ...
Comment