Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Met die prijs van € 13.940 ga ik daddy zondag toch eens heet maken. Alhouwel ik et betwijfel of het mij gaat lukken... Shit man die Ducatti Corse is vet. (komt nog meer tot uiting in het zwart vind ik!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMatteo gij waart op tottosalong vandaag? Niet gezien.
gisteren even geweest. (tussen 13 en 15 uur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenNice die 147
Zou het ook mogelijk zijn dat ding te bestellen ZONDER die alu pedalen en pookknop ? Heeft mij een te hoog Auto5 (Ik deed het zelf) gehalte. Dat ze die brol maar behouden voor de knutselaars met een Golf 4
Om nog maar te zwijgen van die striping...
Je kan ook een gewone 147 kopen natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenNice die 147
Zou het ook mogelijk zijn dat ding te bestellen ZONDER die alu pedalen en pookknop ? Heeft mij een te hoog Auto5 (Ik deed het zelf) gehalte. Dat ze die brol maar behouden voor de knutselaars met een Golf 4
Om nog maar te zwijgen van die striping...
die pedalenset en pookknop daarentegen, beide Alfa OEM en ik zou ze liever hebben dan de rubbers en standaard alfa diesel 5-bak pookknop...
zoals Mattheus zegt, kan jij dan beter een standaard 147 kopen, bij de lokale bandenboer een set velgen kopen en dan chippen...
dan heb je ook een mooie exclusieve 147 corse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenHa nee, want de velgen, zetels en zelfs de spiegels vind ik dan wel weer leuk
Kvind gewoon het geheel beetje over the top overkomen.
wat mis je dan nog? Q2 en de zetels?
koop je dan een 147Q2 die heeft het dif, de zetels, de spiegelkappen, en dan moet je opleggen voor de velgen en nog gaan chippen...
heb je al die andere tralalie niet...
of nee, de pook en de pedalen heb je daar ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten31k voor een 147 is wel geschift veel vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIs dan ook het absolute topmodel.
ik hoop dat ze met hun UNICA gamma eindelijk terug wat doorzichtigheid gaan brengen, maar zo ziet't er niet uit.
klein voorbeeldje, is de 159 TI een model, of een uitvoeringsniveau?
volgens Unica zou het een uitvoeringsniveau moeten zijn... terwijl het vroeger echt modellen waren (en dan spreek ik niet over de 147 ti-reeks, waar ik me pijnlijk bewust ben van het feit dat't eigenlijk maar een aankleding is)
Comment
-
Die 170pk jtd zou blijkbaar ook standaard in het gamma komen, onder de naam Quadrifoglio Verde: http://www.italiaspeed.com/2008/cars...leaf/2101.htmlOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenDie 170pk jtd zou blijkbaar ook standaard in het gamma komen, onder de naam Quadrifoglio Verde: http://www.italiaspeed.com/2008/cars...leaf/2101.html
trouwens Alfa heeft nationaal gezien in vele landen dezelfde modeluitvoeringen lopen maar met andere namen...
147 QV's zijn in Duitsland al een tijdje verkrijgbaar en hetzelfde leveren als een Ducati Corse hier. En over DC's wordt dan weer in duitsland in alle talen gezwegen dacht ik... begrijpe wie begrijpen kan?
in Nederland spreken ze nog steeds over Veloce als je 3deurs bedoelt, en bestaat nog steeds de uitvoering Lusso, die ik weet niet wat omvat.
qua bomen en bos...Last edited by Stephane; 25/01/2008, 16:33.
Comment
Comment