Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk BerichtenIcefarmer, chique dings!!! zowel de 8C als 't vrouwtje
zeg hoe was de feel binnenin? heb je de instrumenten eens gevoeld? Hoe leek jou de algemene bouwkwaliteit? ik neem aan dat dit al een productiemodel was?
Vooral keihard,de zetels hebben blijkbaar weinig vulling,ze zijn gewoon uit de Enzo overgenomen.Die gasten van Carmagazine zeiden al dat hij keihard rijd en ik kan het gerust geloven.En zij hebben voorlopig de enige test op de weg gedaan.
Alle andere tests en beelden die ik gezien heb waren van op Balocco.
Eigenlijk is dit echt een old-skool racewagen.
Het dashbord zelf is een stuk carbon,de middenconsole alu.De knoppen op de middenconsole voor achteruit,sportstand en zo lijken mij gewooon van het schap bij Masrati genomen.
De schakelflippers zijn behoorlijk groot,voelen superlicht maar tegelijkertijd stevig aan.
Ik zou er maar wat graag alle ongemaken bijnemen.@mattheus,zelfs diene automatic zou ik er graag bijnemen.
Het was inderdaad een volledig productiemodel,vorig jaar zaten er nog geen klinken a/d binnekant v/d deuren,er zat nog een handgeschakelde bak ik,en de velgen waren nog maar voorlopig
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenVolgend weekend eens afspreken met de 147's mannen? Roeselare ofzo, tis me om t even.
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenJe had anders deze move eens moeten proberen bij de 8C
ça va voor mij, gisteren zalige rag - en flatoutbaantjes ontdekt
Was hij aan het kijken hoe hij dat eindstuk er zou afkrijgen.
Waar liggen die baantjes.
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDan hadden ze hem waarschijnlijk direct naar Peugeot teruggestuurd
Was hij aan het kijken hoe hij dat eindstuk er zou afkrijgen.
Waar liggen die baantjes.
De Peugeot stand was ook wel leuk Echt zotte kwaliteitsafwerking.
Ragbaantjes liggen in Koekelare en omgeving
Comment
-
Misschien is dit niet het juiste topic, maar ik kan infeite er geen topic voor openen aangezien het een bedrijfswagen is en mijn vader "bediende" is. We gaan dus de Alfa Romeo 166 3.2 Ti verkopen aangezien we nog gaan wachten op de 169 en dus niet kunnen blijven rondbollen tot dat die 169 eindelijk uit is..
Hij heeft nu 150.000km en rijdt nog heel goed, daar niet van, alleen kunnen we er dus geen 1,5 jaar meer mee blijven rijden aangezien die dan 250.000+ km, en er mag een nieuwe gekocht worden (bedrijfswagen).
Indien er interesse is kan ik jullie al meedelen dat hij waarschijnlijk te koop zal komen te staan bij Pagnotta in Maasmechelen. De exacte datum zal ik nog laten weten zodra ik er iets van hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenEen vraag eindigt met een ?
De Peugeot stand was ook wel leuk Echt zotte kwaliteitsafwerking.
Ragbaantjes liggen in Koekelare en omgeving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenZeg Jeroen, doen we da zondag es? Pak wel je ESP mee.
Neem jij dan een deftige handrem mee?
Comment
-
Daarnet in hartje Antwerpen weer een stukje achter een rode Alfetta berline 2.0 carbs gereden, alleen die geur al van rijkelijk onverbrande benzine is zooo zaligOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtenja, ça va voor mij...
Neem jij dan een deftige handrem mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenFAAAAAAAAAAAK!
*veegt kwijl van tafel op*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenMisschien is dit niet het juiste topic, maar ik kan infeite er geen topic voor openen aangezien het een bedrijfswagen is en mijn vader "bediende" is. We gaan dus de Alfa Romeo 166 3.2 Ti verkopen aangezien we nog gaan wachten op de 169 en dus niet kunnen blijven rondbollen tot dat die 169 eindelijk uit is..
Hij heeft nu 150.000km en rijdt nog heel goed, daar niet van, alleen kunnen we er dus geen 1,5 jaar meer mee blijven rijden aangezien die dan 250.000+ km, en er mag een nieuwe gekocht worden (bedrijfswagen).
Indien er interesse is kan ik jullie al meedelen dat hij waarschijnlijk te koop zal komen te staan bij Pagnotta in Maasmechelen. De exacte datum zal ik nog laten weten zodra ik er iets van hoor.
Comment
Comment