GIO!!!!!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dit klinkt goed!!
Nadat BMW en Volvo afgelopen weken een nieuwe dubbele koppeling presenteerden, in navolging van Volkswagen, is het nu de beurt aan Fiat. De Italianen hebben namelijk bekend gemaakt dat ze met een eigen variant op de “DSG” zullen komen. Deze zestraps transmissie krijgt de naam DDC (Dual Dry Clutch). De automatische bak zal in 2010 […]
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk vind dat echt een lelijke 147 GTA
Uitlaten mogen zo,rolkooi is vet, die kleur van velgen vind ik geweldig en het model van de velg lijkt op de optionele OZ-velgen. Enige mindere vind ik de spiegels
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenIk vind dat ook. Voor mij verliest zo'n bak alle waarde als hij niet meer volledig origineel is.
Is dit ori?
Neen, maar tis wel ongelooflijk geil!
Is deze origineel?
En deze is ook niet mis (achtervelg misschien iets minder breed nemen)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAfdingen he man !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMomenteel vliegen de kilometers er weer veel te snel bij. Een 3.2 V6 is niet zo budgetvriendelijk dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenMomenteel vliegen de kilometers er weer veel te snel bij. Een 3.2 V6 is niet zo budgetvriendelijk dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico156ti Bekijk Berichtenmijnen alfa:
Na de 159 TI en de E46 de knapste "combi" van de laatste jaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico156ti Bekijk Berichtenmijnen alfa:
Welkom trouwens .
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenknappe TI
insane
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDie ken ik . En ze kan mooie vlammetjes maken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenhet eerste wat ik dacht was dat ie veel moeite deed om een E190 2,5 EVO II te zijn
t' Is bij deze voor de aerodynamica hé . Bij zo'n 190 sterremans is het voor de schow .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDie ken ik . En ze kan mooie vlammetjes maken .
+ YouTube Video
sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenhet eerste wat ik dacht was dat ie veel moeite deed om een E190 2,5 EVO II te zijn
Verschil is dat het bij de EVO II effectief nut heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenKieken .
Alles wat je zegt ben je zelf!
Comment
Comment