Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Smaakvol

Prachtige Italiaanse namiddag gehad trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
      @Scarb abbonnees: wij hebben op die flandrienrit een Klaverblaadje gekregen, gratis. Daar stond een heel artikel in over de 75, dat ik ook gelezen heb.

Ik zou t nogmaals willen lezen, maar vind t niet meer.

Ziet er dat iemand zitten om dat in te scannen, of iemand die het nog liggen heeft en het niet meer nodig heeft ?
      Die zijn nog gewoon nieuw te bestellen hoor, via www.alfaclub.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Smaakvol

Prachtige Italiaanse namiddag gehad trouwens

Bestaat dit echt of is dit een shop

Jammer dat we niet veel kilometers gedraaid hebben,ik zal de volgende keer al een toerke plannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
          Bestaat dit echt of is dit een shop

Jammer dat we niet veel kilometers gedraaid hebben,ik zal de volgende keer al een toerke plannen.
          Ik heb mijn deel diesel wel erdoor gedaan aan een Astra CDTI van roeselare tot Harelbeke, en maar oversteken en gaan.

Comment

• Da's echt

Ja, beetje jammer dat we niet zoveel gereden hebben... maarja, lachen met de mannekes van Kortrijk is ook eens geestig

Comment

Ik heb mijn deel diesel wel erdoor gedaan aan een Astra CDTI van roeselare tot Harelbeke, en maar oversteken en gaan.
              Gij word ook al voorzichtig met de uitdagingen die ge aangaat.

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Da's echt

Ja, beetje jammer dat we niet zoveel gereden hebben... maarja, lachen met de mannekes van Kortrijk is ook eens geestig
              En die van Marke.

Het was wel minder spectaculair dan de vorige keer,Kristal &Manu waren er nu ook niet bij natuurlijk.Enkel Alfisten met een goede invloed die jou kunnen intomen.

Comment

• Gast, je bent gestopt uit veiligheid waar ik kon showen

Comment

Jawadde dadde, prachtige wagen, zwart vind ik ook nie 100% het juiste kleur, liever rood

Comment

• Comment

• fuck

wel duur...

Comment

• Comment

• ik vind'm lelijk!

Comment

• specs?

Comment

• beetje veel rood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                specs?
                                Alfa 75 evoluzione, een gelimiteerde (500 stuks) versie van de 75. Enkel gebouwd in het jaar 1987 en uitgerust met een 1.8 turbo met een iets kleinere boring dan de standaard 75 turbo
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Is zoiets beter dan een openluchtfilter ?
                                  Last edited by zwoemba; 05/02/2008, 00:56.

Comment

• Comment

http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp

Is zoiets beter dan een openluchtfilter ?
                                      Ja, door het carbon omhulsel gaat de motor koude lucht kunnen aantrekken (carbon geleid nauwelijks warmte) in tegenstelling tot een gewone aftermarket luchfilter (zoals matteus op de 147 heeft)
                                      Helaas is een CAI vaak ook veel duurder...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Ja, door het carbon omhulsel gaat de motor koude lucht kunnen aantrekken (carbon geleid nauwelijks warmte) in tegenstelling tot een gewone aftermarket luchfilter (zoals matteus op de 147 heeft)
                                        Helaas is een CAI vaak ook veel duurder...
                                        Hopelijk antwoordt Heinz snel op emails

Comment

Hopelijk antwoordt Heinz snel op emails
                                          Lol, ik ken iemand die zich laat leiden door vermogenswinsten

Comment

Working...
                                          X