Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Scarb abbonnees: wij hebben op die flandrienrit een Klaverblaadje gekregen, gratis. Daar stond een heel artikel in over de 75, dat ik ook gelezen heb.
Ik zou t nogmaals willen lezen, maar vind t niet meer.
Ziet er dat iemand zitten om dat in te scannen, of iemand die het nog liggen heeft en het niet meer nodig heeft ?
Die zijn nog gewoon nieuw te bestellen hoor, via www.alfaclub.nl
Ja, beetje jammer dat we niet zoveel gereden hebben... maarja, lachen met de mannekes van Kortrijk is ook eens geestig
En die van Marke.
Het was wel minder spectaculair dan de vorige keer,Kristal &Manu waren er nu ook niet bij natuurlijk.Enkel Alfisten met een goede invloed die jou kunnen intomen.
Alfa 75 evoluzione, een gelimiteerde (500 stuks) versie van de 75. Enkel gebouwd in het jaar 1987 en uitgerust met een 1.8 turbo met een iets kleinere boring dan de standaard 75 turbo
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ja, door het carbon omhulsel gaat de motor koude lucht kunnen aantrekken (carbon geleid nauwelijks warmte) in tegenstelling tot een gewone aftermarket luchfilter (zoals matteus op de 147 heeft)
Helaas is een CAI vaak ook veel duurder...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ja, door het carbon omhulsel gaat de motor koude lucht kunnen aantrekken (carbon geleid nauwelijks warmte) in tegenstelling tot een gewone aftermarket luchfilter (zoals matteus op de 147 heeft)
Helaas is een CAI vaak ook veel duurder...
Comment