Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Konijn, ben jij serieus over het verkopen van je TI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
      Lol, ik ken iemand die zich laat leiden door vermogenswinsten
      Hou zou ge zelf zijn met maar 105 pk en geen koppel

*denkt even na*

Godver...

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• toen ik deze morgen naar m'n werk reed ben ik een grigio stromboli serie 1 147 3d tegengekomen (1e fl - met de chrome strip op de koffer) met de 15" "elegante" velgen maar alles buiten de velgrand was zwart gelakt...
        geen idee of de velgrand standaard of chroom was
        heb een foto proberen te maken met gsm... straks eens uploaden als'ie redelijk is

Comment

Lol, ik ken iemand die zich laat leiden door vermogenswinsten
          Toch nie

'k Denk dat ik amper rond de 5 pk zou winnen en enkele nm's koppel. Niet de hoofdreden maar wel altijd aangenaam in mijn geval Hij zou wat vlotter op het gas moeten gaan en gewilliger in toeren klimmen.

't Is vooral de combinatie prestaties + sound + show () die me aanstaat...

Dan betaal ik liever wat meer en heb ik iets deftigs ipv een cheapo euroshop filterke
          Last edited by zwoemba; 05/02/2008, 11:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Waarom konden ze de 147 niet op die hoogte zetten, dat was perfect geweest

Comment

• 166... exterieur zijn ze cava, zeker de FL's, maar het dashboard is afschuwelijk

Comment

• test van 159 3.2 TI sportwagon

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    lelijke stickers op je nummerplaathouder

Comment

Is die van Prins Bernard.. eerste OttoC op Nederlands grondgebied

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                        lelijke stickers op je nummerplaathouder
                        Dat heb ik nog al een paar keer gehoord ja...

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                        166... exterieur zijn ze cava, zeker de FL's, maar het dashboard is afschuwelijk
                        rood: pfff, facelift-lover
                        de rest: Maar dit heb ik nog nooit gehoord

Ik vind het dashboard van de 166 toch knapper dan dat van sommige "premium" Duitse merken (laatst nog in een X3 gezeten..., no thanks)

Comment

• Dat stuur vind ik nu ook niet echt knap, maar het dashboard op zich vind ik wel knap

Comment

• ik walg van de middenconsole...
                            die outdated cassettedeck, en dan het lelijke screen en de bediening daarvan... en de gigantische knoppen... nee bedankt...

de tellerpartij is redelijk mooi vormgegeven, maar de groene achtergrondverlichting (jaja details enzo) stoort me dan weer enorm, alfa moet rood zijn, net zoals ik vind dat het oranje van bmw blauw moet zijn...

Heel de wagen straalt binnenin een te groot nineties gevoel uit, en dat is goed... in een wagen uit die tijd, maar een FL 166 uit 2004 met zo een dash... dat stoort me...

De Gillet Vertigo Streiff heeft hetzelfde dashboard, en alleen al daarom zou ik nooit eentje gewild hebben...
                            Last edited by Stephane; 05/02/2008, 12:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              Dat stuur vind ik nu ook niet echt knap, maar het dashboard op zich vind ik wel knap
                              Het stuur van de 147/156/gt/166 fl/... is inderdaad knapper
                              En bij de eerste (zeer kleine) facelift werd het er niet beter op, de knoppen voor de radiobediening op het stuur zien er niet geweldig uit.
                              (btw een blu style interieur)

En zo zou ons interieur er normaal moeten uitzien (lederen stuurvelg en lederen versnellingspook)

Comment

ik walg van de middenconsole...
                                die outdated cassettedeck, en dan het lelijke screen en de bediening daarvan... en de gigantische knoppen... nee bedankt...
                                cassette-deck valt niet echt op, dat grote scherm is zeer handig (radio-instellingen kon ik gemakkelijk doen zonder de handleiding erbij, bij de 147...)

de tellerpartij is redelijk mooi vormgegeven, maar de groene achtergrondverlichting (jaja details enzo) stoort me dan weer enorm, alfa moet rood zijn, net zoals ik vind dat het oranje van bmw blauw moet zijn...
                                Ik vind het groen eigenlijk wel knap, maar ik moet toegeven dat rood ook wel knap zou geweest zijn

Heel de wagen straalt binnenin een te groot nineties gevoel uit, en dat is goed... in een wagen uit die tijd, maar een FL 166 uit 2004 met zo een dash... dat stoort me...
                                1999, whoehoe. Ge geeft mij alleen maar een reden om te zeggen: "koop een PFL"

De Gillet Vertigo Streiff heeft hetzelfde dashboard, en alleen al daarom zou ik nooit eentje gewild hebben...
                                Al stak daar het interieur van een VW Kever in, geef hem maar hier

Comment

cassette-deck valt niet echt op, dat grote scherm is zeer handig (radio-instellingen kon ik gemakkelijk doen zonder de handleiding erbij, bij de 147...)
                                  Is toch ook makkelijk bij de 147?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Is toch ook makkelijk bij de 147?
                                    Bwaaa ik heb toch ff moeten zoeken hoor, om de 1 of andere reden wilde hij eerst niet van zender veranderen, behoorlijk vervelend als hij op 1 of andere Franstalige zender staat. (Was waarschijnlijk wel mijn eigen fout, ik kan het nooit laten om eerst alle knopjes uit te proberen om dan uiteindelijk niet meer te weten wat ik allemaal ingesteld heb)

maar toch gebruiksgemak radio 166 > radio 147
                                    Kwaliteit hetzelfde (geen bose in de 147, de 166 heeft de cd-wisselaar en dus 8 boxen (2 meer dan zonder wisselaar))

Comment

1999, whoehoe. Ge geeft mij alleen maar een reden om te zeggen: "koop een PFL"
                                      in 1999 waren de andere merken al lang bezig met y2k design hoor

Comment

in 1999 waren de andere merken al lang bezig met y2k design hoor
                                        Oké, interieur van de E46 (uitgebracht in 1998, net als de 166) (eerste die ik tegenkwam op kapaza)

Die vind ik bijvoorbeeld al niet echt moderner uitzien, langs de andere kant "beauty is in the eye of the beholder" (en waarschijnlijk ook "mijn kind, schoon kind")

Comment

Oké, interieur van de E46 (uitgebracht in 1998, net als de 166) (eerste die ik tegenkwam op kapaza)

Comment

Working...
                                          X