Konijn, ben jij serieus over het verkopen van je TI?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenLol, ik ken iemand die zich laat leiden door vermogenswinsten
*denkt even na*
Godver...
Comment
-
toen ik deze morgen naar m'n werk reed ben ik een grigio stromboli serie 1 147 3d tegengekomen (1e fl - met de chrome strip op de koffer) met de 15" "elegante" velgen maar alles buiten de velgrand was zwart gelakt...
geen idee of de velgrand standaard of chroom was
heb een foto proberen te maken met gsm... straks eens uploaden als'ie redelijk is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenLol, ik ken iemand die zich laat leiden door vermogenswinsten
'k Denk dat ik amper rond de 5 pk zou winnen en enkele nm's koppel. Niet de hoofdreden maar wel altijd aangenaam in mijn geval Hij zou wat vlotter op het gas moeten gaan en gewilliger in toeren klimmen.
't Is vooral de combinatie prestaties + sound + show () die me aanstaat...
Dan betaal ik liever wat meer en heb ik iets deftigs ipv een cheapo euroshop filterkeLast edited by zwoemba; 05/02/2008, 11:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenlelijke stickers op je nummerplaathouder
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten166... exterieur zijn ze cava, zeker de FL's, maar het dashboard is afschuwelijk
de rest: Maar dit heb ik nog nooit gehoord
Ik vind het dashboard van de 166 toch knapper dan dat van sommige "premium" Duitse merken (laatst nog in een X3 gezeten..., no thanks)
Comment
-
ik walg van de middenconsole...
die outdated cassettedeck, en dan het lelijke screen en de bediening daarvan... en de gigantische knoppen... nee bedankt...
de tellerpartij is redelijk mooi vormgegeven, maar de groene achtergrondverlichting (jaja details enzo) stoort me dan weer enorm, alfa moet rood zijn, net zoals ik vind dat het oranje van bmw blauw moet zijn...
Heel de wagen straalt binnenin een te groot nineties gevoel uit, en dat is goed... in een wagen uit die tijd, maar een FL 166 uit 2004 met zo een dash... dat stoort me...
De Gillet Vertigo Streiff heeft hetzelfde dashboard, en alleen al daarom zou ik nooit eentje gewild hebben...Last edited by Stephane; 05/02/2008, 12:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDat stuur vind ik nu ook niet echt knap, maar het dashboard op zich vind ik wel knap
En bij de eerste (zeer kleine) facelift werd het er niet beter op, de knoppen voor de radiobediening op het stuur zien er niet geweldig uit.
(btw een blu style interieur)
En zo zou ons interieur er normaal moeten uitzien (lederen stuurvelg en lederen versnellingspook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenik walg van de middenconsole...
die outdated cassettedeck, en dan het lelijke screen en de bediening daarvan... en de gigantische knoppen... nee bedankt...
de tellerpartij is redelijk mooi vormgegeven, maar de groene achtergrondverlichting (jaja details enzo) stoort me dan weer enorm, alfa moet rood zijn, net zoals ik vind dat het oranje van bmw blauw moet zijn...
Heel de wagen straalt binnenin een te groot nineties gevoel uit, en dat is goed... in een wagen uit die tijd, maar een FL 166 uit 2004 met zo een dash... dat stoort me...
De Gillet Vertigo Streiff heeft hetzelfde dashboard, en alleen al daarom zou ik nooit eentje gewild hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtencassette-deck valt niet echt op, dat grote scherm is zeer handig (radio-instellingen kon ik gemakkelijk doen zonder de handleiding erbij, bij de 147...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIs toch ook makkelijk bij de 147?
maar toch gebruiksgemak radio 166 > radio 147
Kwaliteit hetzelfde (geen bose in de 147, de 166 heeft de cd-wisselaar en dus 8 boxen (2 meer dan zonder wisselaar))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten1999, whoehoe. Ge geeft mij alleen maar een reden om te zeggen: "koop een PFL"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenin 1999 waren de andere merken al lang bezig met y2k design hoor
Die vind ik bijvoorbeeld al niet echt moderner uitzien, langs de andere kant "beauty is in the eye of the beholder" (en waarschijnlijk ook "mijn kind, schoon kind")
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOké, interieur van de E46 (uitgebracht in 1998, net als de 166) (eerste die ik tegenkwam op kapaza)
Comment
Comment