Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet gezien dat in Autogids de 159 ti tegenover de concurrentie wordt geplaatst.
Nieuwe A4, BMW 3, Ford Monde, Peugeot 407, ...
Grappig hoe de 159 wordt afgemaakt, soms zou je denken dat ze daar betaald worden bij Autogids om Alfa zoveel mogelijk af te breken, of de concurrentie te bejubelen
Eindverdict: hij is de allerlaatste.
Pittig detail voor ijsboer en Jeroen: De Pug 407 eindigde als ik me niet vergis op de 3e plaats
Ik heb het daarjuist ook gelezen, paar keer zeer diep gezucht....
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik heb het daarjuist ook gelezen, paar keer zeer diep gezucht....
Dat de Audi A4 en de 3 reeks misschien wat beter scoren hier en daar tot daaraan toe.
Maar ik kan er met mijn kop niet bij dat zowel Mondeo of een Pug leuker rijden, en met betere materialen gemaakt zijn.
En o zo fucking zagen over het te dure Ti-pack. Je krijgt er toch een shitload aan opties bij ??????
Maar ik ben ervan overtuigd dat het geen baggerbak is
En maar memmen dat de 1.9 JTDm verouderd is, hoewel hij in prestaties nog meekan, terwijl er bij de vorige a4 nauwelijks gerept werd over die echt klote 2.0tdi, aka the tractorengine Toen stonden trekkracht en power centraal, terwijl hij echt een baggere loopcultuur had. Nu hebben ze t over de loopcultuur.
Ik ben de eerste om modellen te bejubelen, die door de menigte onder ons neit eens bekeken worden ( ik wordt er zelfs mee uitgelachen ).
Echt ik snap de "objectiviteit" van dat boekje niet meer
Dat de Audi A4 en de 3 reeks misschien wat beter scoren hier en daar tot daaraan toe.
Maar ik kan er met mijn kop niet bij dat zowel Mondeo of een Pug leuker rijden, en met betere materialen gemaakt zijn.
En o zo fucking zagen over het te dure Ti-pack. Je krijgt er toch een shitload aan opties bij ??????
Opa heeft een 407 break gekocht, geen slechte auto (voor een gepensioneerde) maar om te gaan zeggen dat die geweldig goede materialen gebruikt Hell no, daar zitten meer slechte naden en spleten in dat interieur dan in onze 147 van 7 jaar oud. Zelfs een hoop irritante kraakjes en piepjes (al kan een alfa-rijder daar soms ook over meepraten)
En dat gezeik over het dure TI-pack, ze beginnen zelf eerst alle dingen op te noemen die de TI standaard heeft en de rest niet om dan te zeggen dat hij toch veel en veel te duur is
159 TI tegenover audi en bmw's op 16 duimers, leder en sportstoelen op de audi kost net geen 3000 euro, bij de bmw 2500 euro. Tel daar dan nog grotere lichtmetalen velgen bij en voila. Prijsverschil weg...
Objectief
daarom dat ie in sommige duitse testen voor de bmw 3 en mercedes c eindigt.... spijtig maar ik lig er niet wakker van een alfa blijft iets exclusiever dan een 3 of passat die je in elke straat 10 keer ziet
Daarnet gezien dat in Autogids de 159 ti tegenover de concurrentie wordt geplaatst.
Nieuwe A4, BMW 3, Ford Monde, Peugeot 407, ...
Grappig hoe de 159 wordt afgemaakt, soms zou je denken dat ze daar betaald worden bij Autogids om Alfa zoveel mogelijk af te breken, of de concurrentie te bejubelen
Eindverdict: hij is de allerlaatste.
Pittig detail voor ijsboer en Jeroen: De Pug 407 eindigde als ik me niet vergis op de 3e plaats Alsook op ophanging en wegliggin.
daarom dat ie in sommige duitse testen voor de bmw 3 en mercedes c eindigt.... spijtig maar ik lig er niet wakker van een alfa blijft iets exclusiever dan een 3 of passat die je in elke straat 10 keer ziet
Ik troost me ook met die gedachte De duitse magazines lijken me inderdaad objectiever.
tijd dus om allen een goed onderbouwde lezersbrief te schrijven naar Tony Verhellen, Orakel der dieselminnende leasebakrijder
Misschien kan je dan ook eens vragen waar ons gratis exemplaar van Autogids ( dd. 5 juli 2007 ) blijft en de originele foto's van de reportage die over onze Spider gemaakt werd .
En zijn grote broer....euhm zus
De 2600 spider touring
Behalve de grotere motor had de 2600 1 luchthapper op de motorkap ipv 2, ook geen koelvinnen op de flanken
2.253 exemplaren
Comment