Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aan kenners gevraagd, en t'is dringend
Alfa 2.0 V6 turbo, is dat zo'n onbetrouwbaar blok? Of hangt dat af van een paar factoren?
Alfa 3.0 V6 (bv uit spider van '00), bullitproof blok, of zijn daar ook bepaalde zaken aan waar je op moet letten/dingen die kapot gaan?
De 2.0TS is vrij betrouwbaar veronderstel ik, buiten opletten voor olieverbruik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenAan kenners gevraagd, en t'is dringend
Alfa 2.0 V6 turbo, is dat zo'n onbetrouwbaar blok? Of hangt dat af van een paar factoren?
Alfa 3.0 V6 (bv uit spider van '00), bullitproof blok, of zijn daar ook bepaalde zaken aan waar je op moet letten/dingen die kapot gaan?
De 2.0TS is vrij betrouwbaar veronderstel ik, buiten opletten voor olieverbruik?
Misschien Matteo eens vragen of hij de vraag bij de SCARB stelt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk kan enkel op de laatste vraag antwoorden : 2.0 TS is een superblok en drinkt bijna geen olie .
Er staat een 2.0ts, 2.0v6 turbo en een 3.0 v6 op het programma. Enkel voor die 2.0 V6 turbo heb ik wat schrik, maar het is eigelijk wel de 'interessantste' motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOk, nuja ik zal het wel zien vanmiddag.
Er staat een 2.0ts, 2.0v6 turbo en een 3.0 v6 op het programma. Enkel voor die 2.0 V6 turbo heb ik wat schrik, maar het is eigelijk wel de 'interessantste' motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk kan enkel op de laatste vraag antwoorden : 2.0 TS is een superblok en drinkt bijna geen olie .
Ik dacht dat de 2.0 V6 TB een paar zwakkere punten had, maar ik weet niet meer wat het nu precies was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten²that, het is een superblok
Ik dacht dat de 2.0 V6 TB een paar zwakkere punten had, maar ik weet niet meer wat het nu precies was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk wist niet eens dat er een 2.0 v6 bestond? Ik dacht alleen 2.5 en 3.0. En 3.2 uiteraard.
2.0 V6 turbo hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten2.0 V6 turbo hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenWaar hebben ze dat ingelepeld? 916 GTV/Spider?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk wist niet eens dat er een 2.0 v6 bestond? Ik dacht alleen 2.5 en 3.0. En 3.2 uiteraard.
Onze garagist er zelfs eentje in zijn 166 zitten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIets mooi op het oog, maar ga nog niets verklappen voor het zover isOorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenmaar een 400 van gemaakt trouwens, die spider 2.0V6 TB's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDe 2l V6 is vooral in Italie gemaakt . Belastingvoordeel .
Onze garagist er zelfs eentje in zijn 166 zitten .
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenPlease no, geen van de 916 reeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJup, in de 166 lagen die ook maar zijn hier nooit officieel ingevoerd
Toen ze in het begin uitkwamen , zijn ze een paar maanden in België geleverd .
Comment
Comment