Don't know why, maar ik vond dat een zeer knappe 159... Soort van donkergroen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenToen ze in het begin uitkwamen , zijn ze een paar maanden in België geleverd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDon't know why, maar ik vond dat een zeer knappe 159... Soort van donkergroen
TI sportwagon met deze kleur en roodlederen interieur!
Comment
-
alfa 159 3.2 Ti:
De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!
Mooi citaat van de testrijder: "Dit is niet de beste auto in z'n klasse maar dit is wel het lekkere wijf dat iederen wil en dat niet kan koken en het huishouden niet kan doen maar waarvan je denkt die wil ik"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk wil terug een Alfa denk ik...
En net een leuke tegengekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk vind eigelijk weinig 156's die in m'n budget passen, maar nu toch eentje tegen gekomen die er vrij goed uit ziet.. Ze hebben allemaal zoveel km's
We zien wel
Zoek een 75
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenIk vind eigelijk weinig 156's die in m'n budget passen, maar nu toch eentje tegen gekomen die er vrij goed uit ziet.. Ze hebben allemaal zoveel km's
We zien wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenKlopt wel, die 156'en staan vaak met veel te veel km's te koop. Tot hoeveel km mag de auto hebben en wat mag hij kosten?
+- 4500€
Leder is een vereiste.
Comment
-
pff, ik wil een 75, maar ik wil ook dit:
En het rijbewijs om er mee op de baan te mogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenmax 180.000km
+- 4500€
Leder is een vereiste.
Km-stand is wel wat te hoog, maar ik denk dat je ook nog wel een deel van de prijs kan krijgen, niet?
Mag de auto trouwens ook uit Duitsland komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEn alweer een samenwerking afgesprongen, treuzelaars
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtendat blijft echt een droom
Een winkel iets voor die lichten, waar ook een A8 staat.
Comment
Comment