Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
aftermarket-velgen en dan nog het stickertje van Toora op de deur
Toora maakt al wel langer velgen voor Alfa's hoor... bvb TI op 156/147
de kans is groot dat de wagen geschonken is aan die lokale politie door Toora... (vb: Lamborghini Gallardo)
soit ik vind't een vet kot!
net zoals de Carabinieri 159...
mja, ik snap gewoon niet wat je er zo hilarisch aan vind?
liever dit dan wat het belgische wagenpark te bieden heeft
Bwa, ik vond het gewoon 'opvallend' dat de Italiaanse politie aftermarket-velgen had, terwijl ze hier de helft van de tijd rondrijden op zwart staal.
En dat het Belgische wagenpark minder spectaculair is, zonder twijfel. Golf 2 GTI en porsche 911 waren vet (eventueel nog de oude rwd volvo's), daarna...
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Bwa, ik vond het gewoon 'opvallend' dat de Italiaanse politie aftermarket-velgen had, terwijl ze hier de helft van de tijd rondrijden op zwart staal.
En dat het Belgische wagenpark minder spectaculair is, zonder twijfel. Golf 2 GTI en porsche 911 waren vet (eventueel nog de oude rwd volvo's), daarna...
het zou me veel plezier doen mochten er terug 911's en GTI's rondbollen in politiekleuren... aangevuld met lancers en Impreza's ofzo...
Comment