Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik gebruik m'n 156 nu intensief ... Elke dag minimum 165 km erbij op de teller

Nog ff sparen om te Squadra-chippen ....

(btw, wanneer Alfa meeting? )

Comment

• Hoe zit het met de velgen-plannen fredoo?
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
        Ik gebruik m'n 156 nu intensief ... Elke dag minimum 165 km erbij op de teller

Nog ff sparen om te Squadra-chippen ....

(btw, wanneer Alfa meeting? )
        draagarmen reeds vervangen?
        Hangt hij al platter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          hmmm, velgen 1 maatje groter. Dan staat hij lekker

Maar dan kan hij nog lang niet op tegen zoiets...

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Of zoiets

Flikken met smaak
          Fak, das geil!

Comment

Hoe zit het met de velgen-plannen fredoo?
            Ga voorlopig met die sportpakket velgen blijven rondrijden. Ze zijn in heel goede staat, en er lagen nog maar net nieuwe banden op.

Verlaging heb ik ook nog niet gedaan, kheb vorige week 'n leuk reisje gemaakt, dus nu eerst ff terug wat sparen

Comment

• Liefhebbers van Alfa Romeo miniaturen nodig ik uit eens een kijkje te nemen op het forum van de Nederlandse Alfa club SCARB.

De afgelopen week heb ik al het Alfa-nieuws van het Speelgoed Salon in Neurenberg verzameld.

Het begint hier en gaat enkele pagina's door.

Belangrijkste nieuws (naar mijn smaak): Pego komt dit jaar met een 1:43 Alfa 145 die, als je mag afgaan op het prototype, erg goed van lijn is.

En van Spark komt er een tweetal Gillet Vertigo's in racetrim.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dinky Boy Bekijk Berichten
                Liefhebbers van Alfa Romeo miniaturen nodig ik uit eens een kijkje te nemen op het forum van de Nederlandse Alfa club SCARB.

De afgelopen week heb ik al het Alfa-nieuws van het Speelgoed Salon in Neurenberg verzameld.

Het begint hier en gaat enkele pagina's door.

Belangrijkste nieuws (naar mijn smaak): Pego komt dit jaar met een 1:43 Alfa 145 die, als je mag afgaan op het prototype, erg goed van lijn is.

En van Spark komt er een tweetal Gillet Vertigo's in racetrim.
                Thx... Ik hoopte meer op een mooi modelleke van de 147

Comment

tjoener-flikken

aftermarket-velgen en dan nog het stickertje van Toora op de deur
                  Toora maakt al wel langer velgen voor Alfa's hoor... bvb TI op 156/147
                  de kans is groot dat de wagen geschonken is aan die lokale politie door Toora... (vb: Lamborghini Gallardo)

soit ik vind't een vet kot!
                  net zoals de Carabinieri 159...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                    Toora maakt al wel langer velgen voor Alfa's hoor... bvb TI op 156/147
                    Weet ik, T670 is het model van de "TI"-velg

Comment

Weet ik, T670 is het model van de "TI"-velg
                      mja, ik snap gewoon niet wat je er zo hilarisch aan vind?

liever dit dan wat het belgische wagenpark te bieden heeft

Comment

mja, ik snap gewoon niet wat je er zo hilarisch aan vind?

liever dit dan wat het belgische wagenpark te bieden heeft
                        Bwa, ik vond het gewoon 'opvallend' dat de Italiaanse politie aftermarket-velgen had, terwijl ze hier de helft van de tijd rondrijden op zwart staal.

En dat het Belgische wagenpark minder spectaculair is, zonder twijfel. Golf 2 GTI en porsche 911 waren vet (eventueel nog de oude rwd volvo's), daarna...

Comment

Bwa, ik vond het gewoon 'opvallend' dat de Italiaanse politie aftermarket-velgen had, terwijl ze hier de helft van de tijd rondrijden op zwart staal.

En dat het Belgische wagenpark minder spectaculair is, zonder twijfel. Golf 2 GTI en porsche 911 waren vet (eventueel nog de oude rwd volvo's), daarna...
                          het zou me veel plezier doen mochten er terug 911's en GTI's rondbollen in politiekleuren... aangevuld met lancers en Impreza's ofzo...

Comment

het zou me veel plezier doen mochten er terug 911's en GTI's rondbollen in politiekleuren... aangevuld met lancers en Impreza's ofzo...
                            Bemerk ik daar een licht sarcastische ondertoon...?

Schoon om te zien, maar krijg zoiets achter u.. De franse manier, impreza voor te onderscheppen

Comment

Bemerk ik daar een licht sarcastische ondertoon...?

Schoon om te zien, maar krijg zoiets achter u.. De franse manier, impreza voor te onderscheppen
                              sarcasme nee, ik zou't vet vinden...
                              dan hebde een paar troeven om regels te doen naleven

Comment

• Daar hebt ge een punt, pak maar het voorbeeld van de Franse Impreza's. Indrukwekkend toch voor de meesten

Comment

• Ik trek dat er toch allemaal af

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Ben nog bij die gaan informeren toen ik overwoog de 147 buiten te doen... Knap exemplaar idd

Comment

• 20 jaar oud en 9.000 km

nieuw dus

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                          Ben nog bij die gaan informeren toen ik overwoog de 147 buiten te doen... Knap exemplaar idd
                                          Hoe staat 'ie? Technisch en optisch?

Comment

Working...
                                          X