Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Hoe staat 'ie? Technisch en optisch?
    Geen idee, ben toen niet gaan kijken... Gewoon wat zitten mailen

Comment

• Hopelijk het begin van een nieuwe reeks!!!!BAT´s

Bertone mag dan op sterven na dood zijn, maar in Geneve is men er volgende maand wellicht weer bij. De Italiaanse carrosseriebouwer en ontwerper heeft voor de gelegenheid een Alfa Romeo B.A.T. 11 concept gebouwd. Vice-voorzitter Marie-Jeanne Bertone liet in een verklaring weten dat Bertone dit jaar in Genève opnieuw vertegenwoordigd zal zijn, maar kort […]

Comment

• Zo verschillende gezien in Italïe Dan ook nog merken dat het een 2.4T is: nog meer

Comment

• Ik zie nergens op de site van Alfa een 2.4T staan... Ik ben nochtans vrij zeker dat het een motor was met een T als enige letter in de benaming. Kan iemand mij helpen?

Comment

• de J en de D zijn er afgevallen

Comment

• Oei oei, daar komen mijn boterhammekes terug van naar boven...

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Nou, dat is professioneel verneukt.

Comment

• Onder het motto: "als ge iets doet, doe het dan goed"

man man
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Net deze gezien... Was wel geen mooi exemplaar. Zetels gescheurd, roest, deukjes...

Comment

• Vandaag gespot

Last edited by ; 16/02/2008, 19:06.

Comment

• En een zwarte 75 TS samen met de trotse nieuwe eigenaar, die binnenkort ook lid van de SCARB gaat worden
                        De verkoper doet wat alsof hij aan de lier prutst, omdat hij zijn tranen niet wou tonen.
                        Gelukkig bezit de goede man nog een "paar" 75's ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk Berichten
                          En een zwarte 75 TS samen met de trotse nieuwe eigenaar, die binnenkort ook lid van de SCARB gaat worden
                          De verkoper doet wat alsof hij aan de lier prutst, omdat hij zijn tranen niet wou tonen.

Mooi Sjoe . Ben benieuwd wie dat wel zal zijn .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Wow mooi wagen, ik wil een tweede alfa in huis maar boekhouder/baas ' Nancy mijn vrouw) zegt NEE ze zegt dat ik al ALFA gek genoeg ben met den Spider

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                              Mooi Sjoe . Ben benieuwd wie dat wel zal zijn .
                              En die nieuwe Alfist is er dankzij Kristof, de superman die Elio's wagen weer nieuw leven ingeblazen heeft Kleine wereld toch hé

Comment

• Ik moest gisteren bij garage Van Steenkiste te drongen zijn,

tot mijn grote verbazing is het gehele complex nog eens onderkelderd ook!!

wat een collectie!!! Ik kan er geen getal op plakken, maar er stonden er een pak!!

Foto's nemen was spijtig genoeg niet toegelaten,

ook stond de nieuwe maserati Quatroporte in de ondergrondse garage, met Z-platen

wat een beest van een wagen!!

Ik was echt onder de indruk!

Comment

En een zwarte 75 TS samen met de trotse nieuwe eigenaar, die binnenkort ook lid van de SCARB gaat worden

hee,ik ben aan het werken

Comment

• Comment

En die nieuwe Alfist is er dankzij Kristof, de superman die Elio's wagen weer nieuw leven ingeblazen heeft Kleine wereld toch hé
                                      Schitterend! Ik had ook al kwijlend zitten kijken naar de advertentie op Kapaza, een zwarte twin spark met zo'n kmstand aan zo'n prijs was echt een toppertje. Ik ben blij dat hij bij een liefhebber is terechtgekomen!
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• foto van de alfa 149:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                                          Ik moest gisteren bij garage Van Steenkiste te drongen zijn,

tot mijn grote verbazing is het gehele complex nog eens onderkelderd ook!!

wat een collectie!!! Ik kan er geen getal op plakken, maar er stonden er een pak!!

Foto's nemen was spijtig genoeg niet toegelaten,

ook stond de nieuwe maserati Quatroporte in de ondergrondse garage, met Z-platen

wat een beest van een wagen!!

Ik was echt onder de indruk!
                                          Hoe zit dat nu eigenlijk met Van Steenkiste ? ... Het is daar toch ff heel stil geweest ? (ik had iets horen zeggen van faillissement ofzo ? )

Comment

Working...
                                          X