Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hopelijk het begin van een nieuwe reeks!!!!BAT´s
Bertone mag dan op sterven na dood zijn, maar in Geneve is men er volgende maand wellicht weer bij. De Italiaanse carrosseriebouwer en ontwerper heeft voor de gelegenheid een Alfa Romeo B.A.T. 11 concept gebouwd. Vice-voorzitter Marie-Jeanne Bertone liet in een verklaring weten dat Bertone dit jaar in Genève opnieuw vertegenwoordigd zal zijn, maar kort […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenEn een zwarte 75 TS samen met de trotse nieuwe eigenaar, die binnenkort ook lid van de SCARB gaat worden
De verkoper doet wat alsof hij aan de lier prutst, omdat hij zijn tranen niet wou tonen.
Gelukkig bezit de goede man nog een "paar" 75's ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenMooi Sjoe . Ben benieuwd wie dat wel zal zijn .
Comment
-
Ik moest gisteren bij garage Van Steenkiste te drongen zijn,
tot mijn grote verbazing is het gehele complex nog eens onderkelderd ook!!
wat een collectie!!! Ik kan er geen getal op plakken, maar er stonden er een pak!!
Foto's nemen was spijtig genoeg niet toegelaten,
ook stond de nieuwe maserati Quatroporte in de ondergrondse garage, met Z-platen
wat een beest van een wagen!!
Ik was echt onder de indruk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenEn een zwarte 75 TS samen met de trotse nieuwe eigenaar, die binnenkort ook lid van de SCARB gaat worden
De verkoper doet wat alsof hij aan de lier prutst, omdat hij zijn tranen niet wou tonen.
Gelukkig bezit de goede man nog een "paar" 75's ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenEn die nieuwe Alfist is er dankzij Kristof, de superman die Elio's wagen weer nieuw leven ingeblazen heeft Kleine wereld toch héOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenIk moest gisteren bij garage Van Steenkiste te drongen zijn,
tot mijn grote verbazing is het gehele complex nog eens onderkelderd ook!!
wat een collectie!!! Ik kan er geen getal op plakken, maar er stonden er een pak!!
Foto's nemen was spijtig genoeg niet toegelaten,
ook stond de nieuwe maserati Quatroporte in de ondergrondse garage, met Z-platen
wat een beest van een wagen!!
Ik was echt onder de indruk!
Comment
Comment