Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• *roept zo hard hij kan* GIOOOOOOOO!
      Koopt dat, f*ck diesel!

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
      Hoe zit dat nu eigenlijk met Van Steenkiste ? ... Het is daar toch ff heel stil geweest ? (ik had iets horen zeggen van faillissement ofzo ? )
      Nieuwe partner gevonden, back in business
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome...ede_staat.html

*roept zo hard hij kan* GIOOOOOOOO!
        Koopt dat, f*ck diesel!
        Of als het toch absoluut een diesel moet zijn...

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
          Hoe zit dat nu eigenlijk met Van Steenkiste ? ... Het is daar toch ff heel stil geweest ? (ik had iets horen zeggen van faillissement ofzo ? )
          Dat was inderdaad het geval, is nu overgenomen door Jorssen (BMW groep) maar het blijft Alfa, en Maserati komt er terug bij.

Comment

• Deze maand in Classic & sports car

Een vergelijkende test tussen de volgende wagens

Mercedes SL 350 met 200pk
            Alfa Spider 2000 met 132 pk
            TVR 3000 s met 142 pk
            Porsche 914-6 met 116 pk
            Triumph TR6 met 125 pk

Alle wagens zijn uit de jaren 70 en van verschllende prijzen.
            Volgens hun is de winnaar.........................

Alfa Spider 2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Edspider85 Bekijk Berichten

TVR 3000 s met 142 pk
              Porsche 914-6 met 116 pk
              Triumph TR6 met 125 pk

Alfa Spider 2000

Comment

• De Gentse Alfa Romeo-garage Van Steenkiste wordt overgenomen door AMB, de holding boven de Jorssen BMW-garages. De oudste Alfa Romeo-verdeler ter wereld legde eind vorig jaar de boeken neer.

De Alfa Romeo-garage Van Steenkiste is een begrip in het Gentse. Ze is al vier generaties in het bezit van de familie Van Steenkiste. In 2006 verhuisde de garage van de Gentse binnenstad naar een nieuwbouw in Drongen. Eind vorig jaar legde de garage, die geldt als 's werelds oudste Alfa Romeo-dealer, verrassend de boeken neer.

Sinds 1 december nam AMB 80 pct van de aandelen over, aldus een persbericht. AMB heeft in zijn portefeuille de bekende Jorssen BMW-garages in Aartselaar en Schoten, drie Land Rover-concessies in Merksem, Wilrijk en Hasselt, Jorssen Motor Sport in Aartselaar, concessiehouder van BMW Motorrad en Antwerp Store en een MINI-concessie in Antwerpen.

Garage Van Steenkiste gaat ook Maserati invoeren. Thierry Inghels blijft zaakvoerder.

voila

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Edspider85 Bekijk Berichten

TVR 3000 s met 142 pk
                  Porsche 914-6 met 116 pk
                  Triumph TR6 met 125 pk

Alfa Spider 2000
                  Terecht!

Die SL moest een 500 zijn

Comment

• http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=318

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                      De Gentse Alfa Romeo-garage Van Steenkiste wordt overgenomen door AMB, de holding boven de Jorssen BMW-garages. De oudste Alfa Romeo-verdeler ter wereld legde eind vorig jaar de boeken neer.

De Alfa Romeo-garage Van Steenkiste is een begrip in het Gentse. Ze is al vier generaties in het bezit van de familie Van Steenkiste. In 2006 verhuisde de garage van de Gentse binnenstad naar een nieuwbouw in Drongen. Eind vorig jaar legde de garage, die geldt als 's werelds oudste Alfa Romeo-dealer, verrassend de boeken neer.

Sinds 1 december nam AMB 80 pct van de aandelen over, aldus een persbericht. AMB heeft in zijn portefeuille de bekende Jorssen BMW-garages in Aartselaar en Schoten, drie Land Rover-concessies in Merksem, Wilrijk en Hasselt, Jorssen Motor Sport in Aartselaar, concessiehouder van BMW Motorrad en Antwerp Store en een MINI-concessie in Antwerpen.

Garage Van Steenkiste gaat ook Maserati invoeren. Thierry Inghels blijft zaakvoerder.

voila
                      badankt voor de gehele uitleg!! btw, maserati staat al in de showroom, de nieuwe quattroporte staat ng ondergronds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Of als het toch absoluut een diesel moet zijn...

http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Rome...6_2_4_JTD.html
                        er gaat niets anders gekocht worden. 't geld gaat gebruikt worden voor andere doeleinden

Comment

• Zaterdag kwam de zon er weer even door , hoog tijd dus om de Giulia nog eens van stal te halen en een toertje te doen. Man man, dat deed goed.
                          Op het laatste autosalon had ik afgesproken met een bevriend koppel, dat op zoek is naar een vervanger voor hun Golf III, ze zochten iets met een toffe lijn, maar toch gebruiksvriendelijk en niet te duur in gebruik. Ze hadden onder andere al aan de A5 gedacht, maar ook een Qashqai en een Alfa GT vonden ze wel iets. Uiteraard heb ik mijn uiterste best gedaan om de grote koffer, het lage verbruik en de prachtige lijn van de GT te benadrukken. Zaterdag hadden ze dan een testrit vastgelegd, en kwamen ze even van Kortrijk naar Antwerpen om hem te laten zien.

Het betrof een rode JTD met Q2 differentieel, een erg mooi kleurtje trouwens, in combinatie met de 18" velgen. Ik had tot nu toe al wel eens met een GT V6 gereden, en de 150 pk JTD kende ik al van de 156 waarmee we in september naar Monza geknald zijn, maar de combinatie van de twee was nieuw voor mij. De motor is alleszins een stuk beter gedempt dan in de 156, en is erg romig. Het onderstel had (op droog wegdek en met dank aan de Q2 en de brede sloffen) weinig moeite met de pk's, ik hoop dat ik hem ook eens kan testen als het regent, en zonder teveel volk aan boord (nu waren we met vier). Ook het interieurtje paste als gegoten (heerlijke sportzetels, zwart leer met rode naden), lekker zwaar stuurtje en geen koppelreacties in het stuur bij bruut optrekken. De spoorgevoeligheid kon beter, maar da's dan ook het enige nadeel dat ik kon ontdekken.

Vandaag kreeg ik dan het nieuws te horen dat ze de knoop hebben doorgehakt, ze gaan een GT bestellen, een zwarte JTD (waarschijnlijk toch zonder Q2, aangezien ze rustige chauffeurs zijn)

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Knappe gt, mooi kleurtje ook, ze hebben de juiste keuze gemaakt

Comment

• Proficiat Zita .

Wij hebben gisteren met de Koerstomat de 150k overschreden . Ook niet mis na 12 jaar .

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                              Zaterdag kwam de zon er weer even door , hoog tijd dus om de Giulia nog eens van stal te halen en een toertje te doen. Man man, dat deed goed.
                              Op het laatste autosalon had ik afgesproken met een bevriend koppel, dat op zoek is naar een vervanger voor hun Golf III, ze zochten iets met een toffe lijn, maar toch gebruiksvriendelijk en niet te duur in gebruik. Ze hadden onder andere al aan de A5 gedacht, maar ook een Qashqai en een Alfa GT vonden ze wel iets. Uiteraard heb ik mijn uiterste best gedaan om de grote koffer, het lage verbruik en de prachtige lijn van de GT te benadrukken. Zaterdag hadden ze dan een testrit vastgelegd, en kwamen ze even van Kortrijk naar Antwerpen om hem te laten zien.

Het betrof een rode JTD met Q2 differentieel, een erg mooi kleurtje trouwens, in combinatie met de 18" velgen. Ik had tot nu toe al wel eens met een GT V6 gereden, en de 150 pk JTD kende ik al van de 156 waarmee we in september naar Monza geknald zijn, maar de combinatie van de twee was nieuw voor mij. De motor is alleszins een stuk beter gedempt dan in de 156, en is erg romig. Het onderstel had (op droog wegdek en met dank aan de Q2 en de brede sloffen) weinig moeite met de pk's, ik hoop dat ik hem ook eens kan testen als het regent, en zonder teveel volk aan boord (nu waren we met vier). Ook het interieurtje paste als gegoten (heerlijke sportzetels, zwart leer met rode naden), lekker zwaar stuurtje en geen koppelreacties in het stuur bij bruut optrekken. De spoorgevoeligheid kon beter, maar da's dan ook het enige nadeel dat ik kon ontdekken.

Vandaag kreeg ik dan het nieuws te horen dat ze de knoop hebben doorgehakt, ze gaan een GT bestellen, een zwarte JTD (waarschijnlijk toch zonder Q2, aangezien ze rustige chauffeurs zijn)

Schitterend Elio !!!
                              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• ICK doet altijd datgene wat ze bij Festraets (mijn ex-werkgever) niet durven...

knappe wagens als demo gebruiken, opvallende bestickering...
                                zij hebben het tenminste begrepen...

Comment

• Daar gaat mijn zoveelste nier

Comment

• * kwijl *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                      Proficiat Zita .

Wij hebben gisteren met de Koerstomat de 150k overschreden . Ook niet mis na 12 jaar .
                                      Deze had ik nog niet gelezen... 150k op 12 jaar?
                                      Pfoe, aan dit tempo moet ik er nog maar 4 jaar over doen

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                      Daar gaat mijn zoveelste nier
                                      zijn't foto's van het Unica gamma, waar gevonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                        Deze had ik nog niet gelezen... 150k op 12 jaar?
                                        Pfoe, aan dit tempo moet ik er nog maar 4 jaar over doen
                                        Wij hebben drie van die serpenten hé .

Maar met alledrie samen komen we nog aan geen 20k per jaar .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                          Wij hebben drie van die serpenten hé .

Maar met alledrie samen komen we nog aan geen 20k per jaar .
                                          ach, ik rij diesel, ik moet zoveel km's doen

Comment

Working...
                                          X