Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfaromeocars Bekijk BerichtenEénen van Van Steenkiste !!
Nice !!!
Ik dacht eerst toen ik de foto's zag : Potverdorie , die staat daar gewoon op straat .
Maar dat betekent natuurlijk dat we flyers van diverse evenementen onder de ruitenwissers kunnen gaan stoppen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenVery nice !!!
Ik dacht eerst toen ik de foto's zag : Potverdorie , die staat daar gewoon op straat .
Maar dat betekent natuurlijk dat we flyers van diverse evenementen onder de ruitenwissers kunnen gaan stoppen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIs dat dezelfde 8C als die wat in Italie gespot was? Die wat z'n wagen aan de fabriek ging afhalen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenNu hem wel nog vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVoor mij zo eentje alstublieft, alleen nog banden met grotere profielhoogte eronder
OMG
ZO vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDiestsesteenweg - Kermt - Hasselt .
Dat is zoooooooo fokkin' dichtbij
Deze vandaag gezien... Jammer genoeg enkel gezien hoe ze hem op de trailer reden Wat klonk die heerlijk rauw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Ik krijg trouwens weer zin om te spammen, iemand daar problemen mee?
*stilte*
Dank u
pics vanop de meeting van CuoreAlfisti in Arese
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Deze vandaag gezien... Jammer genoeg enkel gezien hoe ze hem op de trailer reden Wat klonk die heerlijk rauw
Stond er al een naam op die GTV ?
Want ik meen de man te herkennen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Stond er al een naam op die GTV ?
Want ik meen de man te herkennen .
Maar ik dacht dat het Duitstaligen waren... Maar ben niet meer 100% zeker
Gaf nog een showke voor 'ie op de trailer ging... Damn, ik wil
Comment
Comment