Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
    Je geeft zelf al een beetje het antwoord zoon .

Stel dat je voor 10k een degelijke lichte vracht kunt kopen , die je voor 100 % kan inbrengen . Dan staat daar tegenover dus een " sloep " van maximaal 5k die je maar voor 75 % kan inbrengen en waar je ook 25 % puur plezier aan kunt beleven . Ik zou wel weten wat kiezen .

Wat ik eigenlijk wil zeggen : Maak niet de fout van veel beginnend zelfstandigen : Heel veel kosten maken om ze allemaal optimaal te kunnen aftrekken van hun belastingen ... en dan plots worden ze geconfronteerd met het feit dat ze die dingen wel nog moeten betalen ook met hun in eerste instantie beperkt inkomen .

Kies dus voor goedkoop en fun en je komt er wel , zoals steeds .
    Bedankt moeder.

Ik denk dat het een 164 diesel zal worden.

Of ik moest een Lancia Thema Station vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
      Bedankt moeder.

Ik denk dat het een 164 diesel zal worden.

Of ik moest een Lancia Thema Station vinden.
      Dat "diesel"-woord staat mij iets minder aan , maar de rest wel natuurlijk .

Succes met de zoektocht en vergeet niet in NL te kijken .
      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• foto-schop van hoe de facelift van de GT er zou kunnen uitzien, me likey

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Nog wat interior-pics van de Junior

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ter vervanging van de 166 die reeds 150k km had bereikt, en in afwachting op de 169 die zolang op zich laat wachten :
            (nu nog maar gsm-foto's, in het weekend zal ik et fototoestel pakken)

(broer en zus? ;P)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              nog wat werk van Strauli motorsport

Zo, met 360 pk : ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                Nog enkele :

Hebben jullie die monogrammen er zelf op gehangen? Zo ja : worst job ever.

Zijn ze standaard zo, dan is 't nog erger.

Zie dat nu!!!

Comment

• Het is mss mierenneukerij maar het stoort mij eerlijk gezegd ook wel een beetje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Hebben jullie die monogrammen er zelf op gehangen? Zo ja : worst job ever.

Zijn ze standaard zo, dan is 't nog erger.

Zie dat nu!!!
                    Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                    Het is mss mierenneukerij maar het stoort mij eerlijk gezegd ook wel een beetje

Jaja weners. Tis standaard zo (ik had het ook gemerkt maar vind het geen drama), zoiets kan er toch afgehaald worden eh?

Comment

afgehaald worden
                      Yes please

Spaar kosten noch moeite.

Comment

• Die zijn inderdaad achteraf en erg slecht bijgehangen..

Comment

Ter vervanging van de 166 die reeds 150k km had bereikt, en in afwachting op de 169 die zolang op zich laat wachten :
                          (nu nog maar gsm-foto's, in het weekend zal ik et fototoestel pakken)

(broer en zus? ;P)

De perfecte garage-inhoud !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                            Die zijn inderdaad achteraf en erg slecht bijgehangen..
                            Snap wel niet waarom ze dat erna hebben opgehangen hoor... Was zeker niet op aanvraag van ons om heel die reutemeteut zo scheef erop hebben te hangen. Maarja dat zijn details die nog aangepast kunnen worden .

Oorspronkelijk geplaatst door AlfaPassion Bekijk Berichten
                            Hehe

Comment

Snap wel niet waarom ze dat erna hebben opgehangen hoor... Was zeker niet op aanvraag van ons om heel die reutemeteut zo scheef erop hebben te hangen. Maarja dat zijn details die nog aangepast kunnen worden .
                              is't een vervangwagen?

dan kan't zijn omdat'ie al een ongelukje heeft meegemaakt en de carrossier slecht werk heeft geleverd

Comment

is't een vervangwagen?

dan kan't zijn omdat'ie al een ongelukje heeft meegemaakt en de carrossier slecht werk heeft geleverd
                                Geen vervangwagen nee, gewoon in de plaats van de 166. De garage heeft deze in de plaats gegeven in "ruil" voor de 166, totdat de 169 er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlfaPassion Bekijk Berichten
                                  ² Damn!

Comment

Geen vervangwagen nee, gewoon in de plaats van de 166. De garage heeft deze in de plaats gegeven in "ruil" voor de 166, totdat de 169 er is.
                                    wat 'gegeven'... dat bestaat niet... da's geen stockwagen waar ze ff kilometers gaan op laten zetten... Maw Da's een wagen die al kilometers had toen jullie er mee begonnen te rijden, toch?

Comment

wat 'gegeven'... dat bestaat niet... da's geen stockwagen waar ze ff kilometers gaan op laten zetten... Maw Da's een wagen die al kilometers had toen jullie er mee begonnen te rijden, toch?
                                      Kwas er just nog over aant nadenken dat ik beter niet gegeven had getypt... Natuurlijk niet gewoon gratis en voor niks, jou laatste zin klopt ja, hebben we moeten doen anders ging het niet met het bedrijf (nu nieuwe auto kopen en binne 1.5-2j opnieuw gaat niet, aangezien we geen 150k km op die tijd kunne halen), als we de 169 willen zodra die uit is...

Comment

Working...
                                      X