Oorspronkelijk geplaatst door Michelin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenwel, dan neem ik aan dat dat een vervangwagen/demowagen is... en dat er brokken zijn gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenDas dan fijn om te horen zeker. Waar zou je dat nog aan kunnen zien, buiten die scheve monogrammen?.. Zou mij sterk verbazen dat je gelijk zou hebben, maarja...
als de schade enkel blikschade is geweest, heeft de carrossier zowiezo een nieuwe kofferklep moeten steken, en die komen uiteraard zonder monograms attached. als 'ie dan de afstandsmaten van de kofferklep van een berline heeft gebruikt...
kijk ik ben nu wel ver aan't insinueren... maar voor een demowagen zal de garage zoiets niet terug laten maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenik heb er geen idee van uiteraard, en mocht't zo zijn wil dat daarom nog niet zeggen dat jullie aanloopwagen verborgen gebreken heeft he...
als de schade enkel blikschade is geweest, heeft de carrossier zowiezo een nieuwe kofferklep moeten steken, en die komen uiteraard zonder monograms attached. als 'ie dan de afstandsmaten van de kofferklep van een berline heeft gebruikt...
kijk ik ben nu wel ver aan't insinueren... maar voor een demowagen zal de garage zoiets niet terug laten maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDat "diesel"-woord staat mij iets minder aan , maar de rest wel natuurlijk .
Succes met de zoektocht en vergeet niet in NL te kijken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenSinds wanneer hebt ge de 159?
Ik heb de 166 eergisteren nog aant gevang zien staan denk ik...
iig knappe configuratie, rood leder
Jep da klopt, de zondag stond die daar.
Ik vind deze combinatie van het leder beter als de Spider, zwart dashboard is beter als rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenSinds deze middag, ze zijn em kome wissele ;p.
Jep da klopt, de zondag stond die daar.
Ik vind deze combinatie van het leder beter als de Spider, zwart dashboard is beter als rood.
Soberder wel ja, maar de interieurcombo van de spider vind ik nog altijd knap
Comment
-
nieuwop de site
Hier enkele foto's van mijn nieuwe Alfa 159 JTDM met 150pk de ruiten worden nog getint en er komen nog zijschorten op en dan voor de zomer nog 19 inch velgen in chroom. Ga er wel goed uitzien denk ik , zal nog foto's doorzenden als the car af is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brunocollector Bekijk BerichtenHier enkele foto's van mijn nieuwe Alfa 159 JTDM met 150pk de ruiten worden nog getint en er komen nog zijschorten op en dan voor de zomer nog 19 inch velgen in chroom. Ga er wel goed uitzien denk ik , zal nog foto's doorzenden als the car af is .
Dat grote scherm dat je hebtzou standaard moeten zijn, dat kleintje staat zo lullig
Welke velgen gaan het worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichtenzou enorm amateuristisch zijn moest het waar zijn wat je zegt.. .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenHier in de straat zijn er mensen die er 2 hebben gehad. Een rode en een zwarte, beide met goudkleurige biesjes.
164 QV 3.0 V6 = betaalbare dreamcar
(allez de aankoop toch, benzineverbruik en tax/verzekering....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten(allez de aankoop toch, benzineverbruik en tax/verzekering....)
Doet me er aan denken, hoeveel BIV betaal je voor een 2.5 TD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenDat probleem heb ik met praktisch elke Alfa.
Doet me er aan denken, hoeveel BIV betaal je voor een 2.5 TD?
Overzichtje hier .
Comment
Comment