Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Nee, ik begin daar niet meer aan

Waarom?
    Uw liefdessmiley .

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Gele Carello's .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Comment

• magnifieke kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
          magnifieke kleur.
          Deze ook .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Absoluut.

Comment

• Elke kleur op een Montreal is magnifiek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Alfa's zijn hoogvliegers

Jammer dat er dit jaar geen Alfa meer deelneemt aan het WTCC
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• nog eentje voor de JTD-rijdertjes onder ons.

Comment

• FabiusBiturbo kent kallo precies ook al

Comment

• Ik zal het me wel weer inbeelden, maar ik heb precies de indruk dat de versnellingspook in de 147 meer speling heeft. Ik kan die precies meer naar link en rechts duwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        FabiusBiturbo kent kallo precies ook al

Tis ne ragger, that's for sure!

Comment

Ik zal het me wel weer inbeelden, maar ik heb precies de indruk dat de versnellingspook in de 147 meer speling heeft. Ik kan die precies meer naar link en rechts duwen

Kan je nog deftig schakelen??

Comment

Kan je nog deftig schakelen??
                            Ja, al heb ik sneller de neiging om mis te schakelen

en nu geen opmerkingen dat ik nie kan schakelen, blablabla

Comment

• Tarquini in z'n koerstomat

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Jammer dat er dit jaar geen Alfa meer deelneemt aan het WTCC
                                Inderdaad, maar alfa speelde de laatste 2 jaren toch geen grote rol meer Sinds het officiele team zich terugtrok is het snel achteruitgegaan
                                Nu zit er niks anders op dan voor RBM te supporteren, go Andy!

Gabriele Tarquini, James Thompson, Augusto Farfus,...
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Ja, al heb ik sneller de neiging om mis te schakelen

en nu geen opmerkingen dat ik nie kan schakelen, blablabla

als het echt erger wordt, die speling, laat het spul toch maar even nakijken in de garage. Slijtage op de koppelingetjes aan de bak zelf komt af en toe voor.

vind het alleen zo vreemd dat het precies nogal plots opkomt.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                                      Holapola, een busso V6! Vertel!
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

als het echt erger wordt, die speling, laat het spul toch maar even nakijken in de garage. Slijtage op de koppelingetjes aan de bak zelf komt af en toe voor.

vind het alleen zo vreemd dat het precies nogal plots opkomt.
                                        'Ie heeft altijd al redelijk los gestaan, maar het wordt precies erger...

Comment

'Ie heeft altijd al redelijk los gestaan, maar het wordt precies erger...
                                          Bij de onze staat dat ook tamelijk los...hopelijk gaat het niet meer erger worden
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X