Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDernet een rode 8C gezien in Genk
Fak, mijn adem stokte even, wat een schoonheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenDie 8C is van een italiaan in Zwartberg, dus ge zult em nog wel meer zien daar. Ik ga in de vakantie es gaan kijke denk ik, 1 van de 6 in België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBij deze nodig ik mezelf uit om mee te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenBij deze nodig ik mezelf uit om mee te gaanOorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenVet, dan zijn we al met drie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alfa romeo 145 1700cc 16v Bekijk Berichtenhallo zou ik mee rijden in de rond rit van mei met mijn alfa romeo 145 1700 16v boxer
Deze zomer is er een algemene Alfa Meet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Heb ik me nu verraden als Alfa-lover?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn toch probeer ik te weerstaan.
Erg he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Heb ik me nu verraden als Alfa-lover?
Comment
-
Vandaag testritje gedaan met een GT 1.9JTD (Merci Caudron)
De 1.9 JTD rijdt (en klinkt) echt 10 keer beter dan de 2.0 TDI (140) van VAG die ik laatst getest heb, met deze diesel zou ik zeker kunnen leven. De JTD trekt mooi lineair door tot aan 5k, en heeft na het schakelen ook geen last van dat typische TDI dipje. Het interieur was, zoals we van Alfa gewoon zijn, liefde op het eerste gezicht...een zalig sportstuurtje dat zeer goed in de hand ligt, prachtige zetels die u goed ondersteunen bij het beter bochtenwerk, en niet te vergeten, het typische Alfa dahsboard en bijhorende tellers... Ook het rijgedrag was in orde: weinig last van onderstuur bij snelle bochten, direct stuurgevoel, goeie koppeling... En dan ben ik nog niet over de looks begonnen...rood leder en donkergrijs exterieur
Alfa
Comment
Comment