Fantastische foto's van de 8C...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenLaat me weten als je de 147 weg doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIs die van mij ook goe,als ik een Mi.To bestel,....not yet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenVoor dezelfde prijs? Joa.+ YouTube Video
Sorry,we gaan moeten onderhandelen vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
Sorry,we gaan moeten onderhandelen vrees ik.
Verdikke, nu ben ik weer aan het fantaseren geslagen, en ik moet zeggen: ik zie mezelf volledig in jouw auto rijden. Simpelweg een droomwagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten5000 euro en ik neem hem.
Verdikke, nu ben ik weer aan het fantaseren geslagen, en ik moet zeggen: ik zie mezelf volledig in jouw auto rijden. Simpelweg een droomwagen.
Binnen X-aantal jaren voor 5000€
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenIk denk dat ik Alfist aan het worden ben.
BAT11
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWoensdag testrit vastgelegd met de GTV.
Nu maar hopen dat 'ie onderweg niet uit mekaar valt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWat een gruwelijk mooie auto's zijn het toch
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, die kan je perfect inschrijven die GTAm's
die wielkast-verbredingen
Comment
-
Masta Racing? Dat moet Francorchamps zijn!
Comment
Comment