Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenPagina 155 .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMaak jij ook te pas en te onpas associaties met Alfa's bij het lezen van een bijvoorbeeld een digitale klok enzovoort?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMaak jij ook te pas en te onpas associaties met Alfa's bij het lezen van een bijvoorbeeld een digitale klok enzovoort?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenPagina 155 .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenvette kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichtenff iets anders geprobeerd met de Alfa
Echt knap!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Vandaag dus ff die GTV gaan bekijken...
Ik was al helemaal verkocht toen ik hem zeg staan Dat rode interieur is echt goddelijk
Ik was zooooo verlekkerd op de beloofde tesrit, bleek die gewoon het blokje om te zijn en de hele tijd rechte banen
Er zat ook een scheurtje in een buis waardoor de motor ook niet meer 100% reageerde. Mijn 1.6 klimt vlotter in toeren, dus de 2.0 met 150 pk heb ik ook al niet deftig kunnen voelen Vanaf iets hogere snelheid (+- 100) begon er ook iets te brommen, waarschijnlijk een lager of zo die is uitgesleten. Motor klinkt ook wel veel harder door in het interieur dan bij mij in de 147, I like
Ik denk dat je met wat aandacht te besteden aan die kar je hem terug in absolute topconditie kan brengen. Maar dat is ' ie op dit moment dus niet
Persoonlijk vond ik het nog best meevallen van rammels en kraakjes, al hangt dat duidelijk af van persoon tot persoon
Ik ben redelijk groot dus kwa ruimte was het echt gene vette...
't Is een liefde die zoals vaker wel op niets zal uitdraaien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenPersoonlijk vond ik het nog best meevallen van rammels en kraakjes, al hangt dat duidelijk af van persoon tot persoon
Mja
Persoonlijk vond ik het een baggerkar, zachtjes uitgedrukt
Geluid was wel niet onaardig...wanneer ik het tussen het gebrom, gekraak en gerammel door kon horen
Interieur ziet er op foto ook wel beter uit dan irl...
Comment
-
Prachtig interieurkleurtje, zwoemba!
Wat ik niet snap, is dat garages auto's meegeven om te testen die helemaal niet in orde zijn, hoe kan je dan verwachten dat mensen die auto kopen?
Ik heb zo ooit ook eens een auto "in perfecte staat" getest, met lege benzinetank, defecte bobijnen en een loshangende uitlaatOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Mja
Persoonlijk vond ik het een baggerkar, zachtjes uitgedrukt
Geluid was wel niet onaardig...wanneer ik het tussen het gebrom, gekraak en gerammel door kon horen
Interieur ziet er op foto ook wel beter uit dan irl...
Ik vermoed dat de eerste FiaAlfa's zowat de slechtste ooit zijn, maar die auto koop je niet met je verstand. Die van Freud, die is ook bagger, maar zou ik hem willen: OHJA
Er zou wel iets meer moetne tegenover staan als een 2 liter naft, om de gebreken te compenseren. Geef mij maar een V6.
Comment
Comment