Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 166 2.0TB V6
    moeder zal die wel kennen

zalig
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• En zelfs dan toch enkel als weekendcar, zoals zwoemba zou willen, dagelijks met zoiets rijden is volgens mij psychisch onmogelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        En zelfs dan toch enkel als weekendcar, zoals zwoemba zou willen, dagelijks met zoiets rijden is volgens mij psychisch onmogelijk
        Selectief gehoor, na een tijdje merkt ge die piepjes en kraakjes niet meer op

menselijke evolutie door alfa's

Comment

• GTV6 Grand Prix

Comment

• Bleh, baggerbanden.

Comment

• Inderdaad .

Het is dus de daily ( geweest) van de gewezen Alfagaragist die onze Spider zo super heeft gemaakt .

Kopen die bak !!! Echt geen geld .
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Lijkt mij inderdaad wel een koopje, ongetwijfeld enorm goed verzorgd en gekoesterd

Waarom is het ook zo moeilijk om papa te overtuigen een auto te kopen die exact hetzelfde uitziet, even oud is en bijna evenveel kilometer heeft als de huidige..?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Lijkt mij inderdaad wel een koopje, ongetwijfeld enorm goed verzorgd en gekoesterd

Waarom is het ook zo moeilijk om papa te overtuigen een auto te kopen die exact hetzelfde uitziet, even oud is en bijna evenveel kilometer heeft als de huidige..?
                  Je zal het niet graag horen , maar ik vind je vader een verstandig man .

De 166 is inderdaad een koopje . Enkel jammer dat de eigenaar zelf niet echt internet-" gevoelig" is . Anderen verkopen de wagen dus voor hem . En op die manier wordt de geschiedenis van deze wagen een beetje oneer aangedaan .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oh ja : Dag Broere BOR .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                      Je zal het niet graag horen , maar ik vind je vader een verstandig man .
                      Zo dingen geef ik alleen toe als hij het niet hoort...
                      Het is ook veel te gek om die wagen te kopen, zelfs met een prijs die zó laag is. En vermogen gebruikt papa toch niet veel (niet meer), dus de 2.0TS is is meer dan genoeg.

De 166 is inderdaad een koopje . Enkel jammer dat de eigenaar zelf niet echt internet-" gevoelig" is . Anderen verkopen de wagen dus voor hem . En op die manier wordt de geschiedenis van deze wagen een beetje oneer aangedaan .
                      6000 euro voor een +200pk-wagen in goede staat die men niet vaak ziet...
                      Lang leve de alfa-reputatie

ps eigelijk vind ik het wel spijtig dat het een zilveren is, die kar in rosso proteo...

zo dus:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                        Prachtig interieurkleurtje, zwoemba!
                        Wat ik niet snap, is dat garages auto's meegeven om te testen die helemaal niet in orde zijn, hoe kan je dan verwachten dat mensen die auto kopen?
                        Ik heb zo ooit ook eens een auto "in perfecte staat" getest, met lege benzinetank, defecte bobijnen en een loshangende uitlaat
                        Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Geurts kennende zal dat een wagen zijn van iemand die een Opel bij hem gekocht heeft, die Geurts dan gewoon bij hem tussen de occasies zet maar de particulier hem zogezegd verkoopt (geen garantie, geen herstellingen,...)
                        Was bedoeld voor export... Blijkbaar zoals de meeste GTV's

Comment

• Nog wat Alfa spul van donderdag

Comment

• Nee! rijdt die 166 nog steeds? daar moet zot veel geld ingestoken zijn...

ik werkte nog voor Festraets toen die op "'t hof" stond bij hen... die wagen was enkel nog goed voor wisselstukken... wat een sleurebak!

Maar blijkbaar rijdt 'ie terug/nog steeds...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Er zou wel iets meer moetne tegenover staan als een 2 liter naft, om de gebreken te compenseren. Geef mij maar een V6.
                              Bah, voor mij zou dat al genoeg zijn...

Misschien moet ik maar de isolatie uit de 147 gooien, kan ik tenminste deftig genieten van mijn zotte 1600

Comment

• VET

Comment

• Idd een beestig interieur, al mocht het wel eens goed opgekuist worden... Zetels waren ook nog in goede staat, ook een redelijke zeldzaamheid.

Daarna trouwens nog eens langs een Honda dealer gepasseerd en toen uitkwam dat ik met een Alfa rij keek hij en zei "Innige deelneming"

Stomme idioot.

Nuja, Alfa rijders weten dat ze met een klotebak rijden en gaan er dan ook "charmanter" mee om

Gisteren trouwens een stuk beton meegepakt Zo'n stootgedoe op een parking, ik dacht dat de neus er nog ging kunnen overgaan, niet dus... Gelukkig zie je enkel wat krassen als je echt onder de auto gaat liggen, so no worries

Comment

• Zo zalig hoe 'ie alfa de grond inboorde

Comment

• oude reclame

Comment

• nog...

Comment

• wat nieuwer

Comment

Working...
                                          X