Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er ligt een plas olie onder de Alfa. Het is geen motorolie maar de olie heeft een meer rode kleur. Ook onder de motorkap bij de motor zelf geen verlies, maar links zie ik wat nattigheid (vlakbij een doosje met een sticker van een stuur op = servo?) Of remolie of zo?
Kloterij is dat de garagist niet opneemt
Nochtans niet zot gereden gisteren, des te vreemder
Er ligt een plas olie onder de Alfa. Het is geen motorolie maar de olie heeft een meer rode kleur. Ook onder de motorkap bij de motor zelf geen verlies, maar links zie ik wat nattigheid (vlakbij een doosje met een sticker van een stuur op = servo?) Of remolie of zo?
Kloterij is dat de garagist niet opneemt
Nochtans niet zot gereden gisteren, des te vreemder
start eens je auto en draai eens aan je stuur, als dat "stug" draait dan is het de servo
mijn vader heeft dat ook tegengekomen, was een klein gaatje in een darm van de servo.
start eens je auto en draai eens aan je stuur, als dat "stug" draait dan is het de servo
mijn vader heeft dat ook tegengekomen, was een klein gaatje in een darm van de servo.
als ik van u was zou ik een klein stukje gaan rijden
naar mijn mening is het de servo, mij pa heeft het maar pas gemerkt na zo een 5km
dat hij zwaar begon te sturen...
Comment