Vandaag ook de Brera eens kunnen proeven, check testverslagen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenWie staat er hier op foto??? Nen geboren Alfist.
Comment
-
Een maat van mij heeft me jaloers gekregen
Hij belde gisteren dat hij oog en oog stond met deze, in knokke:
Comment
-
-
-
zou dat de 159 GTA zijn ???
+ YouTube Video Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Probleem !!
Er ligt een plas olie onder de Alfa. Het is geen motorolie maar de olie heeft een meer rode kleur. Ook onder de motorkap bij de motor zelf geen verlies, maar links zie ik wat nattigheid (vlakbij een doosje met een sticker van een stuur op = servo?) Of remolie of zo?
Kloterij is dat de garagist niet opneemt
Nochtans niet zot gereden gisteren, des te vreemder
Comment
-
Probleem !!
Er ligt een plas olie onder de Alfa. Het is geen motorolie maar de olie heeft een meer rode kleur. Ook onder de motorkap bij de motor zelf geen verlies, maar links zie ik wat nattigheid (vlakbij een doosje met een sticker van een stuur op = servo?) Of remolie of zo?
Kloterij is dat de garagist niet opneemt
Nochtans niet zot gereden gisteren, des te vreemder
mijn vader heeft dat ook tegengekomen, was een klein gaatje in een darm van de servo.Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtenstart eens je auto en draai eens aan je stuur, als dat "stug" draait dan is het de servo
mijn vader heeft dat ook tegengekomen, was een klein gaatje in een darm van de servo.
Hier is het wat nat:
En dit komt eruit:
Comment
-
@zwoemba
als ik van u was zou ik een klein stukje gaan rijden
naar mijn mening is het de servo, mij pa heeft het maar pas gemerkt na zo een 5km
dat hij zwaar begon te sturen...Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichtenoei, dat is boite of servo olie
hopelijk het eerste niet...
Comment
Comment