Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n remmen zouden wel handig zijn op m'n 156 ook .... Moest ik echt geld teveel hebben, zouden de remmen toch wel het 2e punt zijn dat ik vervang na een chiptuning...
Standaard remmen zijn snel moe heb ik de indruk ...
Zo'n remmen zouden wel handig zijn op m'n 156 ook .... Moest ik echt geld teveel hebben, zouden de remmen toch wel het 2e punt zijn dat ik vervang na een chiptuning...
Jij hebt een 105pk jtd hé?
Die hebben volgens mij nog de niet-geventileerde schijven vooraan.
Steek de schijven van een 115jtd, en je gaat achterover vallen van het verschil.
Ik heb de auto van m'n zus al eens héél hard laten werken in de Walen, en die remmen gaven nooit een kik.
Iemand ervaring met chiptuning van bij Tunex Automotive ? ... (op het alfaromeo156club forum al veel goeie dingen over gelezen, natuurlijk niet zo 'perfect' als Squadra, maar het scheelt dan ook 'n heel stuk in prijs ...)
Ik rij er nu al enkele weken mee rond,tot nu toe vind ik ze geweldig.
Ook het voordeel dat de remklauwen origineel blijven,anders word het heel duur.Echt een aanrader,het enige minpuntje is dat ze eens zouden durven piepen.Maar enkel bij lage snelheden en als je voorzichtig remt.
Naar wat ik gehoord heb zijn dat betrouwbare motoren ja. Maar ik weet geen details.
kijk eens op squadra website, daar staat meestal een relatief uitgebreide beschrijving van elke motor, hoe betrouwbaar ze zijn, en hoe goed ze te tunen zijn.
Comment