Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kwam toe en de wagen stond buiten geparkeerd. Beetje velgschade, hier en daar een krasje, verbleekte logo's... Kleine dingetjes, niks onoverkomelijks.
Vriendelijke gast, stelde meteen voor een stukkie te gaan rijden, the way I like it
Kwa hoofdruimte bij deze geen problemen, als is het natuurlijk minder dan in de 147. Rijden is echt wel een plezier in deze voiture... Wegligging is ok (beter dan de mijne maar minder dan Rabbit zijn Ti is mijn indruk). De GTV mag voor mij persoonlijk wel wat harder op de baan liggen. Het geluid... Toch nog een trapje hoger dan bij mij
Alleen de remmen vond ik wat tegenvallen, bij de 147 bijten ze wel een stuk heviger.
Kwa interieur vond ik het wat saai... Alles zwart, grijze wollen tapijtjes... Saaie boel, de GTV in Genk met zijn rode interieur was toch wel een pak knapper op dat gebied. Ook de steunen van de stoelen waren afgesleten, hier en daar een naad die open kwam... Ze zijn er toch wel erg gevoelig aan.
Je merkt ook wel dat het een oudere wagen is, zowel kwa materialen als afwerking... Op zich kan ik daar meer leven, 't mag er gewoon niet afgeleefd uit zien... En da's het zwakke punt bij de GTV... Ook al zijn ze niet afgeragd, soms zien ze er wel zo uit
Kwa rammels en zo ook in orde.
Op zich geen verkeerde GTV, alle papieren aanwezig, onderhoud op tijd, rijdt vlot, ziet er goed uit...
Maar...
De 147 staat nu helemaal zoals ik hem wil (op een paar details na dan), kwa pure luxe (waar ik op kick ) en materialen ed absoluut een trap hoger dan de GTV.
Maar...
Als ik zo'n GTV zie krijg ik altijd knikkende knieën en een week hartje...
'k Zou de 147 nog altijd inruilen voor een GTV maar hij zal dan echt 100% mijn goesting moeten zijn... Zijnde zwart exterieur, rood interieur en zetels in topconditie.
Die gtv heeft ok XY... -platen, doet ie hem zo snel weg ofzo?
Ja, hebben hem een paar maand terug gekocht aan een vriend van hen, maar nu is er gezinsuitbreiding + meer ruimte nodig voor hun zaak en dan is zo'n GTV nie echt ideaal
Volgende wagen wordt een camionette, kerel stond er ook maar met een bloedend hart
Is dat mogelijk zonder teveel risico voor betrouwbaarheid.Wat zou je er dan meer uit kunnen halen?
Dat moet zeker mogelijk zijn.
En afhankelijk van hoeveel geld je erin steekt zal dat tussen de 270 en 320pk schommelen. Eventueel meer ook wel, maar dan ga je serieus moeite moeten doen (of een turbo eropgooien)
En afhankelijk van hoeveel geld je erin steekt zal dat tussen de 270 en 320pk schommelen. Eventueel meer ook wel, maar dan ga je serieus moeite moeten doen (of een turbo eropgooien)
Comment