Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zal ze dan maar hier zetten .

Enkele plaatjes van de start van de Ijzeren Rijnrit afgelopen zondag .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• De rest bij deBATjes .
      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Vet

Vandaag was hier ook weer een Alfa dag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Vet

hoe was de GTV?
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Vet

hoe zijn de foto's? en hoe was de gtv?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
              hoe was de GTV?
              De GTV...

Ik kwam toe en de wagen stond buiten geparkeerd. Beetje velgschade, hier en daar een krasje, verbleekte logo's... Kleine dingetjes, niks onoverkomelijks.

Vriendelijke gast, stelde meteen voor een stukkie te gaan rijden, the way I like it

Kwa hoofdruimte bij deze geen problemen, als is het natuurlijk minder dan in de 147. Rijden is echt wel een plezier in deze voiture... Wegligging is ok (beter dan de mijne maar minder dan Rabbit zijn Ti is mijn indruk). De GTV mag voor mij persoonlijk wel wat harder op de baan liggen. Het geluid... Toch nog een trapje hoger dan bij mij

Alleen de remmen vond ik wat tegenvallen, bij de 147 bijten ze wel een stuk heviger.

Kwa interieur vond ik het wat saai... Alles zwart, grijze wollen tapijtjes... Saaie boel, de GTV in Genk met zijn rode interieur was toch wel een pak knapper op dat gebied. Ook de steunen van de stoelen waren afgesleten, hier en daar een naad die open kwam... Ze zijn er toch wel erg gevoelig aan.

Je merkt ook wel dat het een oudere wagen is, zowel kwa materialen als afwerking... Op zich kan ik daar meer leven, 't mag er gewoon niet afgeleefd uit zien... En da's het zwakke punt bij de GTV... Ook al zijn ze niet afgeragd, soms zien ze er wel zo uit

Kwa rammels en zo ook in orde.

Op zich geen verkeerde GTV, alle papieren aanwezig, onderhoud op tijd, rijdt vlot, ziet er goed uit...

Maar...

De 147 staat nu helemaal zoals ik hem wil (op een paar details na dan), kwa pure luxe (waar ik op kick ) en materialen ed absoluut een trap hoger dan de GTV.

Maar...

Als ik zo'n GTV zie krijg ik altijd knikkende knieën en een week hartje...

'k Zou de 147 nog altijd inruilen voor een GTV maar hij zal dan echt 100% mijn goesting moeten zijn... Zijnde zwart exterieur, rood interieur en zetels in topconditie.

147
              GTV

Comment

• Ik zou echt graag eens een volledig weekend GTV willen rijden... Maar ja, valt moeilijk te regelen

Comment

• Die gtv heeft ok XY... -platen, doet ie hem zo snel weg ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                    Die gtv heeft ok XY... -platen, doet ie hem zo snel weg ofzo?
                    Ja, hebben hem een paar maand terug gekocht aan een vriend van hen, maar nu is er gezinsuitbreiding + meer ruimte nodig voor hun zaak en dan is zo'n GTV nie echt ideaal

Volgende wagen wordt een camionette, kerel stond er ook maar met een bloedend hart

Comment

• Vandaag ook eens wat foto's gaan nemen ...

linkje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                        hoe zijn de foto's? en hoe was de gtv?
                        Foto's staan onder fotoreportages

Comment

• Comment

• Ik zie deze de laatste tijd ook regelmatig in Torhout rijden... Blijft toch ook een opvallende verschijning in het verkeer

Hopelijk kom ik die vent eens tegen om een klappeke mee te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              159 TI zou ik in 3.2 nemen met handbak.

En dan de volledige motor uiteen halen, en oldskool opvoeren. (koppen bewerken, in- en uitlaten modifiën, katalysatoren weg, etc)

DAN pas heb je een leuke motor.
                              Is dat mogelijk zonder teveel risico voor betrouwbaarheid.Wat zou je er dan meer uit kunnen halen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mong Da Great Bekijk Berichten
                                Is dat mogelijk zonder teveel risico voor betrouwbaarheid.Wat zou je er dan meer uit kunnen halen?
                                Dat moet zeker mogelijk zijn.

En afhankelijk van hoeveel geld je erin steekt zal dat tussen de 270 en 320pk schommelen. Eventueel meer ook wel, maar dan ga je serieus moeite moeten doen (of een turbo eropgooien)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Dat moet zeker mogelijk zijn.

En afhankelijk van hoeveel geld je erin steekt zal dat tussen de 270 en 320pk schommelen. Eventueel meer ook wel, maar dan ga je serieus moeite moeten doen (of een turbo eropgooien)
                                  supercharger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                    supercharger?

Supercharger op een Alfa-V6 is godslastering imo.

Comment

• supercharger-whine en alfa-V6? Hell no!

op een 4 cylindertje mag het wel, novitec compressor 2.0TS
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• De Ti veren zullen bij een 147 facelift wel dezelfde zijn als op een prefacelift zeker?

Comment

Working...
                                          X