Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Me wants one soooo badly...

sponsor gezocht met 35k € teveel
    American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• De enige zilveren zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Een Belgische tandarts

hij heeft ook nog een 3.7liter in opbouw liggen
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• De laatste staat te koop. Volgens Wikipedia zijn er 3 zilvergrijze RZ'jes gemaakt. Tedju. Ik kom steeds bij deze pagina terecht.
            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Blinkt nogal ies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                hij heeft ook nog een 3.7liter in opbouw liggen
                Kon je dat dan ook ooit krijgen buiten de 3.0 of is het een soort zelfbouw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                  De laatste staat te koop. Volgens Wikipedia zijn er 3 zilvergrijze RZ'jes gemaakt. Tedju. Ik kom steeds bij deze pagina terecht.
                  Je hebt het goed te pakken hé .

Op zondag 1 juni is er registerdag van onze club in de buurt van Rotterdam . Er zijn altijd wel een aantal exemplaren aanwezig , dus altijd welkom .

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                  Kon je dat dan ook ooit krijgen buiten de 3.0 of is het een soort zelfbouw?
                  Honen ?
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                    Honen ?
                    Ik heb Wikipedia toch even ter hand moeten nemen om dit te begrijpen.
                    Da's zoiets als uitboren als ik het goed heb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                      Ik heb Wikipedia toch even ter hand moeten nemen om dit te begrijpen.
                      Da's zoiets als uitboren als ik het goed heb?
                      Zoiets ja .

Alleen is het uiteraard allemaal niet zo simpel . Je oliekanalen mogen niet te " bloot " komen liggen , er moeten zuigers voor bestaan , ...

Makkelijker beschreven dan gedaan dus .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                        Je hebt het goed te pakken hé .
                        Ja, echt wel. 't Is eigenlijk de schuld van het laatste Antwerp Classic Salon. Ik was 'm even vergeten. Maar de dingen zijn, hoe je 't ook draait of keert, eigenlijk te duur.

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                        Op zondag 1 juni is er registerdag van onze club in de buurt van Rotterdam . Er zijn altijd wel een aantal exemplaren aanwezig , dus altijd welkom .
                        Misschien moet ik dat maar niet doen. Tegen dan is de Alfa fever misschien weer gezakt.

Comment

• Ik kan mis zijn, maar Alfa fever heeft niet de gewoonte van te zakken.. integendeel

Comment

• Zita's koppeling is eraan...

2 jaar oud, 55000 km

om te huilen is het...

Comment

Ja, echt wel. 't Is eigenlijk de schuld van het laatste Antwerp Classic Salon. Ik was 'm even vergeten. Maar de dingen zijn, hoe je 't ook draait of keert, eigenlijk te duur.
                              Het is dan ook een collectors item .

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher
                              Misschien moet ik dat maar niet doen. Tegen dan is de Alfa fever misschien weer gezakt.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                              Ik kan mis zijn, maar Alfa fever heeft niet de gewoonte van te zakken.. integendeel
                              Wimster mijn zoon , je hebt het helemaal juist .

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                              Zita's koppeling is eraan...

2 jaar oud, 55000 km

om te huilen is het...
                              Oei . Dat is vroeg .
                              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                                Zita's koppeling is eraan...

2 jaar oud, 55000 km

om te huilen is het...
                                F**K,dan hebben wij het nog zo slecht niet gedaan met onze 65000km.
                                Jij werkt toch bij een Alfa dealer,vraag eens na of die koppeling van de Ducati-versie (175pk) past.
                                Toen ik de mijne moest vervangen wisten ze dat nergens.

Comment

• De V6 uit de SZ werd toch ook gebruikt voor de 75, right? Even checken wat een deftig exemplaar kost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                    F**K,dan hebben wij het nog zo slecht niet gedaan met onze 65000km.
                                    Jij werkt toch bij een Alfa dealer,vraag eens na of die koppeling van de Ducati-versie (175pk) past.
                                    Toen ik de mijne moest vervangen wisten ze dat nergens.
                                    werkte... ik ben veranderd van job...

Comment

De V6 uit de SZ werd toch ook gebruikt voor de 75, right? Even checken wat een deftig exemplaar kost.
                                      Klopt , alsook in onze Novanta .

Een goede 75 V6 zal je al hebben vanaf 2500 euro .
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Godverdegodver, spinnekop! Ik word zot van die oude alfa's.

Jij als kenner, is een 75 V6 een aanrader of niet? Specifieke aandachtspunten.

Damn you, woman!

Comment

Godverdegodver, spinnekop! Ik word zot van die oude alfa's.

Jij als kenner, is een 75 V6 een aanrader of niet? Specifieke aandachtspunten.

Damn you, woman!

Damn you Maaher omdat je durft vragen of de UberV6 van Alfa al dan niet een aanrader is .

Wel roestgevoelig , zoals veel modellen van die periode . Ik ken een aantal mensen die 75's verzamelen dus zeker zo iemand meenemen als je naar een exemplaar gaat staren .

Jef75 van dit forum is er zo eentje .
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X