Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, echt wel. 't Is eigenlijk de schuld van het laatste Antwerp Classic Salon. Ik was 'm even vergeten. Maar de dingen zijn, hoe je 't ook draait of keert, eigenlijk te duur.
Ja, echt wel. 't Is eigenlijk de schuld van het laatste Antwerp Classic Salon. Ik was 'm even vergeten. Maar de dingen zijn, hoe je 't ook draait of keert, eigenlijk te duur.
Het is dan ook een collectors item .
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher
Misschien moet ik dat maar niet doen. Tegen dan is de Alfa fever misschien weer gezakt.
F**K,dan hebben wij het nog zo slecht niet gedaan met onze 65000km.
Jij werkt toch bij een Alfa dealer,vraag eens na of die koppeling van de Ducati-versie (175pk) past.
Toen ik de mijne moest vervangen wisten ze dat nergens.
F**K,dan hebben wij het nog zo slecht niet gedaan met onze 65000km.
Jij werkt toch bij een Alfa dealer,vraag eens na of die koppeling van de Ducati-versie (175pk) past.
Toen ik de mijne moest vervangen wisten ze dat nergens.
Godverdegodver, spinnekop! Ik word zot van die oude alfa's.
Jij als kenner, is een 75 V6 een aanrader of niet? Specifieke aandachtspunten.
Damn you, woman!
Damn you Maaher omdat je durft vragen of de UberV6 van Alfa al dan niet een aanrader is .
Wel roestgevoelig , zoals veel modellen van die periode . Ik ken een aantal mensen die 75's verzamelen dus zeker zo iemand meenemen als je naar een exemplaar gaat staren .
Comment