Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Heb dat topic toen gezien, en uw gemis van de Stradale opgemerkt

Wil al lang ook eens naar Louwman, maar komt er maar niet van.

Deze zomer een Louwman, Joop Stolze en The Gallery doen denk ik

Maar ik las laatst in "onschatbare klassieker" dat er 4 tipo 33's stonden, dacht dat er wel eentje een stradale zou zijn

Ik had ook gehoopt dat de 33 Stradale er zou staan . En haar geest was er wel , maar helaas was ze in levende lijve niet te zien .

Museum heeft er geloof ik 9 gekocht uit een Duitse collectie . Het stond in het vorig Klaverblaadje maar dat ligt op de pot en ik heb geen goesting om het te gaan opzoeken .
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• 9

netjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Mag ik het ook zeggen?

GtaM
        wiki:

meer pics nu! dankje
        Hihi,
        mag ik het ook zeggen?....
        Is zo replica als het kan zijn, en zeker geen gtaM ! ....GtaM is enkel gemaakt in 1750 en 2000 model..dus NIET in het "brievenbus" model wat hier de basis voor was.
        Bij de Gta staat de A voornamelijk voor het allegerita verhaal, of lichtgewicht, door middel van een volledig aluminium koetswerk en magnesium onderdelen. De gta bestaat ook enkel maar in het 1300 en 1600 "brievenbus" model en later voor racerij ook in hun "verbrede" vorm. Dit mooi rood tuig zou een verbrede gta 1300 of 1600 moeten voorstellen.
        Bij gtam staat de A en M voor "america", en is de basis geen aluminiumwagen maar de 1750 en later de 2000 bertone uitvoering met in het begin (1750 eerste serie ) met kleine achterlichten, maar nooit "brievenbus " uitvoering en dus standaard met dubbele lichten vooraan. Lichter werden ze gemaakt door toepassing van polyester verbreding, deuren, koffers en andere. Ik zie van ver dat het geen alu koetswerk is, en stel dat ik fout was staat er zeker geen gta onderstel onder....trouwens eender wat het is, hij staat veel te hoog achteraan wat al niet goed is voor een bertone race uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL&GTA Bekijk Berichten
          Hihi,
          mag ik het ook zeggen?....
          Is zo replica als het kan zijn, en zeker geen gtaM ! ....GtaM is enkel gemaakt in 1750 en 2000 model..dus NIET in het "brievenbus" model wat hier de basis voor was.
          Bij de Gta staat de A voornamelijk voor het allegerita verhaal, of lichtgewicht, door middel van een volledig aluminium koetswerk en magnesium onderdelen. De gta bestaat ook enkel maar in het 1300 en 1600 "brievenbus" model en later voor racerij ook in hun "verbrede" vorm. Dit mooi rood tuig zou een verbrede gta 1300 of 1600 moeten voorstellen.
          Bij gtam staat de A en M voor "america", en is de basis geen aluminiumwagen maar de 1750 en later de 2000 bertone uitvoering met in het begin (1750 eerste serie ) met kleine achterlichten, maar nooit "brievenbus " uitvoering en dus standaard met dubbele lichten vooraan. Lichter werden ze gemaakt door toepassing van polyester verbreding, deuren, koffers en andere. Ik zie van ver dat het geen alu koetswerk is, en stel dat ik fout was staat er zeker geen gta onderstel onder....trouwens eender wat het is, hij staat veel te hoog achteraan wat al niet goed is voor een bertone race uitvoering.
          Je hebt dat schoon gezegd .

Maar er zijn wel degelijk brievenbussen met GTAm bodykit hoor . En er is ook nog steeds gekibbel of de Am wel voor America staat . Het zou ook gewoon de maggiorata afkorting kunnen zijn . Maar ze hadden inderdaad Spica's , dus misschien daarom de America verwijzing ?

Zoals ik al zei , het is geen simpel onderwerp .
          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Wit is eigenlijk al passe, maar we doen graag ons best om in een goed blaadje bij Kelly te komen. Dit exemplaar is voor *kuch* Alfa-liefhebber Jan des Bouvrie (die van de goedkope lampjes in de Gamma). Hij is een van de 10 gelukkigen die net als prins Bernhard een 8C kreeg toegewezen. Inmiddels heeft […]

==> Geil

Comment

• Comment

• Comment

• Lekkere kar

Comment

• Kleine maar goede verbeteringen...

Comment

• Vet David !!!

Als je graag wat Alfa-evenementen wil bijwonen , zeker eens op de SCARBsite gaan snuffelen .

@Simoni : Blijft een mooi wagen , maar dat blauw vind ik wel een stuk minder .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

vette kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          vette kleur!
                          Inderdaad meer een Mercedeskleur .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                            Inderdaad meer een Mercedeskleur .

Een alfa moet niet altijd rood zijn.

Comment

• Donkerblauw is voor echte Alfa's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Donkerblauw is voor echte Alfa's

Alfa heeft veel mooie kleuren vind ik. Dat vind ik net een leuk aspect van Alfa Romeo: een lelijke kleur bestaat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Een alfa moet niet altijd rood zijn.
                                  Alsof je mij daarvan moet overtuigen .

Ik vind het gewoon nogal een fletse kleur voor dit model . Zet dat op een Alfetta of een 2000 GTV of zo en het is helemaal goed .
                                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                    Hey, dit is niet die van mij. Heb deze foto's enkel gevonden op een frnas forum, en ik denk dat het de eersten zijn van de MY08. Ikzelf ben aan het wachten op m'n 159 1.9 Jtdm 16v (hij staat in antwerpen en komt 1 van de dagen aan bij de dealer).
                                    Hij zal er dan toch even " vetjes " uitzien hé .

Ben benieuwd naar foto's van de jouwe . Spannend waarschijnlijk .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Waar vind ik een goed alfaromeo forum? Het mag internationaal zijn. Met goed bedoel ik: technische informatie, grondig en gefundeerd advies, genoeg gebruikers, etc...
                                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                        Waar vind ik een goed alfaromeo forum? Het mag internationaal zijn. Met goed bedoel ik: technische informatie, grondig en gefundeerd advies, genoeg gebruikers, etc...
                                        www.alfaclub.nl/phpbb vooral voor iets oudere Alfa's
                                        www.alfaforum.nl vooral voor de iets nieuwere
                                        Last edited by elio; 11/04/2008, 12:55.
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                          Waar vind ik een goed alfaromeo forum? Het mag internationaal zijn. Met goed bedoel ik: technische informatie, grondig en gefundeerd advies, genoeg gebruikers, etc...
                                          Het SCARBforum is ideaal voor jou .

En zeg gerust dat je van Manu en Kristal gestuurd bent .

Je hebt ook nog het ALFABB , maar waarom overzees gaan als het net over de grens ook goed is .
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X