of alfaowner.com
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichtenwww.alfaclub.nl/phpbb vooral voor iets oudere Alfa's
www.alfaforum.nl vooral voor de iets nieuwere
http://www.alfabb.com/
Maar ik denk dat hij zich een oudje wil aanschaffen en meer bepaald een 75 ( omdat de SZ wat te hoog is geprijsd ) , dus dan kan hij naar mijn mening het best bij de SCARB terecht .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenWat is er mis met www.alfaowner.com
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenWat is er mis met www.alfaowner.com
Maar : Zie mijn uitleg in de vorige post .
Comment
-
Hou toch op, spiderke! Voor de eerstkomende tijd heb ik waarschijnlijk (never say never) geen tijd/geld voor een Alfa. Prioriteiten, you know
Ik ga me eerst wat bijscholen ivm oudere Alfa's. Hoe meer ik zoek, hoe meer types ik tegenkom waarvan ik zeg: "hey, da's ook een mogelijkheid". Dus moet ik mijn weg zien te vinden in alle modellen.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenOp alfaowner.com hebben ze ook een groot 75,SZ,RZ gedeelte
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenKomt er nu ook een Belgische afdeling van de SCARB?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenHou toch op, spiderke! Voor de eerstkomende tijd heb ik waarschijnlijk (never say never) geen tijd/geld voor een Alfa. Prioriteiten, you know
Ik ga me eerst wat bijscholen ivm oudere Alfa's. Hoe meer ik zoek, hoe meer types ik tegenkom waarvan ik zeg: "hey, da's ook een mogelijkheid". Dus moet ik mijn weg zien te vinden in alle modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk BerichtenSpinnekop, 't is geen geval van beter, maar eerder van meer
Met die oudere Bella Machinas kunt ge niet geïnformeerd genoeg zijn
Maar die jongen zijn kop zal al zot genoeg gedraaid zijn met 1 Alfaforum .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenGood luck Maaher . Alfa is , denk ik , het merk met het meeste aantal verschillende modellen .
't Is precies de reden waarom ik zo'n forum/site zoek. Het zal 'n tijdje duren vooraleer ik mijn weg in al die types vind maar eerst een beetje kennis opdoen kan geen kwaad denk ik.
Dat SCARB forum, is dat enkel voor alfa eigenaars of is iedereen welkom?American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Bij de Scarb is iedereen welkom, wat ik wel zou durven aanraden is ook eens te gaan kijken op modelspecifieke fora.
Zoals: www.alfaspeed.nl voor de Giulia, enz. (lijstje van de modellenregisters vind je op de startpagina van de scarb)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten... blabla ook eens te gaan kijken op modelspecifieke fora.Het Alfa Romeo 916 Register richt zich op het model 916, beter bekend als GTV/Spider, uit de periode 1995-2005. Naast veel informatie over het Register vindt u uiteraard ook veel andere informatie op deze site.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten...en zo zet Maaher zijn eerste schuchtere stapjes richting Alfa...
Bij de SCARB is inderdaad iedereen welkom . Het is zelfs één van de redenen waarom wij het echt " onze " club noemen .
Kijk , zoals Elio al zei , zeker op www.alfaclub.nl , de startpagina van de club . En kijk ook eens bij linken in geval van verveling .
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDe SCARB heeft echt wel een goddelijke status
Maar er zit erg veel kennis en het allerbelangrijkste : Ze wordt graag met iedereen gedeeld .
Comment
-
Comment