Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ALFA ROMEO Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• of alfaowner.com

Comment

• Wat is er mis met www.alfaowner.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
        www.alfaclub.nl/phpbb vooral voor iets oudere Alfa's
        www.alfaforum.nl vooral voor de iets nieuwere
        http://www.alfabb.com/
        Inderdaad .

Maar ik denk dat hij zich een oudje wil aanschaffen en meer bepaald een 75 ( omdat de SZ wat te hoog is geprijsd ) , dus dan kan hij naar mijn mening het best bij de SCARB terecht .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
          Wat is er mis met www.alfaowner.com
          Just, ook fijn forum, ik was daar al eens aangemeld maar was de naam kwijt, merci voor de link!
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Wat is er mis met www.alfaowner.com
            Niets .

Maar : Zie mijn uitleg in de vorige post .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Op alfaowner.com hebben ze ook een groot 75,SZ,RZ gedeelte

Comment

• Komt er nu ook een Belgische afdeling van de SCARB?

Comment

• Hou toch op, spiderke! Voor de eerstkomende tijd heb ik waarschijnlijk (never say never) geen tijd/geld voor een Alfa. Prioriteiten, you know

Ik ga me eerst wat bijscholen ivm oudere Alfa's. Hoe meer ik zoek, hoe meer types ik tegenkom waarvan ik zeg: "hey, da's ook een mogelijkheid". Dus moet ik mijn weg zien te vinden in alle modellen.
                  American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

Op alfaowner.com hebben ze ook een groot 75,SZ,RZ gedeelte
                    En toch blijf ik de SCARB als eerste aanraden . We hebben zelf heel goede ervaringen daar wat betreft technische tips , maar vooral qua onderdelen en handige handjes scoren . En NL is dan wel lekker niet ver .

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Komt er nu ook een Belgische afdeling van de SCARB?
                    Voorlopig niet .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Spinnekop, 't is geen geval van beter, maar eerder van meer
                      Met die oudere Bella Machinas kunt ge niet geïnformeerd genoeg zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                        Hou toch op, spiderke! Voor de eerstkomende tijd heb ik waarschijnlijk (never say never) geen tijd/geld voor een Alfa. Prioriteiten, you know

Ik ga me eerst wat bijscholen ivm oudere Alfa's. Hoe meer ik zoek, hoe meer types ik tegenkom waarvan ik zeg: "hey, da's ook een mogelijkheid". Dus moet ik mijn weg zien te vinden in alle modellen.
                        Good luck Maaher . Alfa is , denk ik , het merk met het meeste aantal verschillende modellen .
                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Spinnekop, 't is geen geval van beter, maar eerder van meer
                          Met die oudere Bella Machinas kunt ge niet geïnformeerd genoeg zijn
                          Helemaal mee eens .

Maar die jongen zijn kop zal al zot genoeg gedraaid zijn met 1 Alfaforum .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                            Good luck Maaher . Alfa is , denk ik , het merk met het meeste aantal verschillende modellen .
                            Oh boy, what have I begun?

't Is precies de reden waarom ik zo'n forum/site zoek. Het zal 'n tijdje duren vooraleer ik mijn weg in al die types vind maar eerst een beetje kennis opdoen kan geen kwaad denk ik.

Dat SCARB forum, is dat enkel voor alfa eigenaars of is iedereen welkom?
                            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Bij de Scarb is iedereen welkom, wat ik wel zou durven aanraden is ook eens te gaan kijken op modelspecifieke fora.
                              Zoals: www.alfaspeed.nl voor de Giulia, enz. (lijstje van de modellenregisters vind je op de startpagina van de scarb)
                              Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• ...en zo zet Maaher zijn eerste schuchtere stapjes richting Alfa...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                  ... blabla ook eens te gaan kijken op modelspecifieke fora.
                                  Het Alfa Romeo 916 Register richt zich op het model 916, beter bekend als GTV/Spider, uit de periode 1995-2005. Naast veel informatie over het Register vindt u uiteraard ook veel andere informatie op deze site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                    ...en zo zet Maaher zijn eerste schuchtere stapjes richting Alfa...
                                    Hoera .

Bij de SCARB is inderdaad iedereen welkom . Het is zelfs één van de redenen waarom wij het echt " onze " club noemen .

Kijk , zoals Elio al zei , zeker op www.alfaclub.nl , de startpagina van de club . En kijk ook eens bij linken in geval van verveling .

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• De SCARB heeft echt wel een goddelijke status

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                        De SCARB heeft echt wel een goddelijke status
                                        Ik ben een ongelovig nest , dus dat klopt voor mij niet .

Maar er zit erg veel kennis en het allerbelangrijkste : Ze wordt graag met iedereen gedeeld .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Comment

Working...
                                          X