Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ALFA ROMEO Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk zal eens gaan horen.
Maar als je na een schadegeval in fout je volgende jaarpremie ziet verdriedubbelen (zonder mogelijkheid van opzeg na schade) dan betaal ik toch liever iets meer voor een goede autoverzekering.
En wat doe je als er een bijkomende motorfiets bijkomt? Dat verzekeren ze niet bij ING- bank hoor!
Het is maar een raad dat ik u heel graag meegeef!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenMet al dat ge-75 krijg ik verdomme zo'n heimwee naar de tijd dat ik elke dag met de mijne mocht rijden!
Jef, uwe zwarte ziet er verrukkelijk uit! Heb je die eigenlijk door de keuring gekregen met die velgen erop?
Hee Elio,het is een blauwe(Blue Lord)
zolang de rolomtrek van de banden goed is zit je safe op de keuring(momentopname)
dus 16 inch is 205 45 16
17 inch 205 40 17
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenLees dan heeeel goed de algemene voorwaarden, ok, ze is voor sommige leeftijdscategorien de goedkoopste,
Maar als je na een schadegeval in fout je volgende jaarpremie ziet verdriedubbelen (zonder mogelijkheid van opzeg na schade) dan betaal ik toch liever iets meer voor een goede autoverzekering.
En wat doe je als er een bijkomende motorfiets bijkomt? Dat verzekeren ze niet bij ING- bank hoor!
Het is maar een raad dat ik u heel graag meegeef!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenMan man man, beeld u in zeg
Daarnet één zien rijden met een roeste carroserie links achter en een lekke voorband... Toch een knappe verschijning, lekker opvallend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichtenkom ik toch weer hier terecht. There's no escape.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenhttp://s231.photobucket.com/albums/e...0099video6.flv
Simpele video van Manu/Kristel dacht ik van een GTV1600 met 2000 motor, correct?
Het is inderdaad een " filmpje " van een eeuwigheid geleden . Toen nog gemaakt met ons HP kodakske .
En het is de GTJ van MichelGTJ . En het is zeker een duiveltje in een Alfadoosje .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOp de een of andere manier past het niet bij die kar...
²²²²
eigenlijk past het maar bij weinig karren imo, omdat standing burnout sowieso belachelijk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOp de een of andere manier past het niet bij die kar...Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten²²²²
eigenlijk past het maar bij weinig karren imo, omdat standing burnout sowieso belachelijk is.
Go Baby
Comment
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
Wel weer jammer dat die muziek het lekkere geluid overstemd .
Comment
Comment